logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۵۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست شهرداری زنجان:

مشکلات رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی شهر زنجان در دست بررسی است

مشکلات-رانندگان-اتوبوس-های-بخش-خصوصی-شهر-زنجان-در-دست-بررسی-است

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به دلایل اعتصاب رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی، گفت: کاهش درآمد دلیل اصلی اعتصاب رانندگان اتوبوس ها است.

غلامحسن احمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی بخشی از سیستم حمل و نقل عمومی شهر زنجان، اظهار کرد: به دلیل اعتصاب رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی، بخشی از سیستم حمل و نقل عمومی شهر زنجان تعطیل است.

وی با بیان اینکه به دلیل انتشار ویروس کرونا و کاهش حضور مردم در اجتماعات و به تبع آن استفاده مردم از سیستم حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کرده است، ابراز کرد: به دلیل کاهش استفاده مردم از سیستم حمل و نقل عمومی درآمد اتوبوس های بخش خصوصی کاهش پیدا کرده است.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه کاهش استفاده مردم از سیستم حمل و نقل عمومی باعث شده است درآمد بخش خصوصی برای ادامه فعالیت اتوبوس ها در سیستم حمل و نقل شهری به صرفه نباشد، تصریح کرد: دلیل اصلی عدم فعالیت اتوبوس های بخش خوصوصی کاهش درآمد آن ها است.

احمدی با بیان اینکه هیچ یک از راننده ها به بیماری کرونا مبتلا نشده است، افزود: مدیرعامل بخش خصوصی به جلسه دعوت شده است تا با همفکری این مشکل رفع شود و وضعیت عادی در سیستم حمل و نقل عمومی حاکم شود.

//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر