logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۵۳۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان:

زنجان کمترین دانش آموز بازمانده از تحصیل را در کشور دارد

زنجان-کمترین-دانش-آموز-بازمانده-از-تحصیل-را-در-کشور-دارد

رئیس اداره آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به دانش آموزان تحت پوشش آموزش و پرورش استان، گفت: زنجان کمترین دانش آموز بازمانده از تحصیل را در کشور دارد.

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دانش آموزان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان تحت پوشش آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: 99.6 درصد از کودکان بین 6 تا 11 سال تحت پوشش آموزش و پرورش استان زنجان هستند.

وی با بیان اینکه استان زنجان در طول چندین سال اخیر بالاترین پوشش دانش آموز را در کشور داشته است، ابراز کرد: آموزش و پرورش استان زنجان رتبه اول پوشش آموزش ابتدایی را در کشور دارد.

رئیس اداره آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه راهبران آموزشی آموزش و پرورش به دانش آموزان بازمانده از تحصیل تدریس می کنند، تصریح کرد: این دانش آموزان، دانش آموزان با نیاز های ویژه ای هستند که در شهرستان ها و روستا ها امکان ارائه خدمات به این دانش آموزان وجود ندارد.

وی با اشاره به آموزش های مجازی دانش آموزان ابتدایی در استان زنجان، عنوان کرد: در سایت اداره کل آموزش و پرورش و در پورتال آموزش ابتدایی بخشی با عنوان آموزش مجازی دوره ابتدایی وجود دارد که اولیای دانش آموزان می توانند از این محتوا ها برای جبران کلاس های تعطیل شده دانش آموزان استفاده کنند.

شمس با بیان اینکه برای هر 6 پایه مقطع ابتدایی روزانه محتوای آموزشی مناسب در سایت آموزش و پرورش استان بار گزاری می شود، افزود: برای دانش آموزان دیرآموز و دانش آموزان با نیاز های ویژه یک طرح دیگری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به طرح آهسته گام، خاطر نشان کرد: در این طرح برای دانش آموزان دیرآموز و با نیاز های ویژه در پایه ی اول، دوم و سوم روز های پنجشنبه آموزش های تکمیلی قرار می دهیم تا به دانش آموزان عادی برسند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر