logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۵۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

52 درصد محکومان واجد شرایط در استان زنجان به مرخصی اعزام شدند

52-درصد-محکومان-واجد-شرایط-در-استان-زنجان-به-مرخصی-اعزام-شدند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۵۲ درصد محکومان  واجد شرایط در استان زنجان به مرخصی اعزام شدند

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: در پی صدور بخشنامه اخیر ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی زندانیان 52 درصد محکومین واجد شرایط مرخصی اعطا شد..

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در پی صدور بخشنامه اخیر ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان به منظور اتخاذ تمهیدات مناسب برای پیشگیری از کرونا ویروس در ندامتگاه‌ها، به زندانیان دارای تأمین مناسب  ببیش از هزار نفر  مرخصی اعطا شد.

وی با بیان اینکه  این تعداد محکومانی  که به مرخصی اعزام شدند تا مورخه 19 اسفند ماه بوده که امکان افزایش این امار تا پایان سال وجود دارد ، خاطرنشان کرد: توجه  به حفظ سلامتی زندانیان در ندامتگاه‌های استان و  وضعیت زندانیان به صورت شبانه روز کنترل می‌شود.

رئیس شورای قضایی استان زنجان افزود: در این راستا با اتخاذ تمهیدات مناسب، کمیته سلامت در تمامی زندان‌های استان تشکیل شده و کلیه  اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا  دقیقا اجرا می شود .

صادقی نیارکی  با بیان این مطلب که دادستان‌ها و قضات ناظر زندان باید اخذ تامین مناسب  بابت اعطای مرخصی را تسهیل کنند، افزود: کلیه اقدامات و تمهیدات لازم برای اجرای دقیق بخشنامه ریاست قوه قضاییه  بعمل آمده و همکاری و همراهی بسیار خوبی در این زمینه  وجود دارد .

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر