logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۵۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در راستای کاهش مراجعات حضوری؛

داروهای بیماران مزمن به صورت دوماهه تجویز می‌شود

داروهای-بیماران-مزمن-به-صورت-دوماهه-تجویز-می‌شود

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای کاهش مراجعات حضوری به مراکز درمانی داروهای بیماران مزمن به صورت دوماهه تجویز می‌شود.

جواد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه به منظور بررسی شرایط و اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد، اظهار کرد: همکاری حداکثری با دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با مهار بیماری کرونا وجود دارد.

وی تصریح کرد: در همه مراکز درمانی اعم از بستری و سرپایی  آمادگی حداکثری برای خدمت رسانی به بیماران و افراد مشکوک به ابتلا بیماری کر.نا وجود دارد.

عابدی با اشاره به اینکه تعدادی از تختهای بیمارستانهای امام حسین(ع) و امید ابهر به بیماران مشکوک کرونایی تخصیص یافته ابراز کرد: بیمارستانهای دانشگاهی در صورت نیاز به پرسنل و کادر درمانی آماده همکاری هستیم.

وی بر لزوم تداوم اقدامات احتیاطی در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در استان زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: تجهیز مراکز به مواد ضدعفونی و استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از این مواد و البته اتخاذ تمامی تدابیر لازم برای حفظ ایمنی مراجعه کنندگان و کارکنان که از هفته قبل آغاز شده است تا رفع کامل خطر این بیماری بایستی تداوم یابد.

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین با تاکید بر پشتیبانی و فعالیت مستمر حوزه فناوری اطلاعات سازمان از مردم و بیمه شدگان سازمان خواست تا قبل از مراجعه به مراکز درمانی، با استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان، نوبت الکترونیکی دریافت و سپس در موعد مقرر مراجعه کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های تامین‌اجتماعی برای حفظ جان بیمه‌شدگان به ویژه افراد داری بیماری مزمن مانند بیماری قلبی و عروقی، بیماری کلیوی، بیماری فشارخون و بیماران دیابتی افزود: افراد دچار بیماری‌های مزمن که تاکنون به صورت ماهیانه برای تمدید دارو مراجعه می‌کردند، تا اطلاع ثانوی، داروی آنان به‌صورت دو ماهه توسط پزشکان مربوطه تجویز می‌شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر