logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۵۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد

برگزاری کلاس‌های مجازی برای تمامی رشته‌ها و دروس در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

برگزاری-کلاس‌های-مجازی-برای-تمامی-رشته‌ها-و-دروس-در-دانشگاه-آزاد-اسلامی-زنجان

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، گفت: برای تمامی رشته ها و دروس کلاس های مجازی برگزار می شود.

مهدی رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتشار ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه های کشور برای جلوگیری از انتشار این ویروس، اظهار کرد: برگزاری کلاس های مجازی به عنوان یکی از روش های تدریس برای دانشجویان برای جبران لغو کلاس های حضوری توسط دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تمامی اطلاعات دانشجویان و زمان کلاس های واحد زنجان برای واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی جهت برگزاری کلاس های مجازی  ارسال شده است، ابراز کرد: واحد الکترونیک در حال تعرف نام کار بری برای دانشجویان است تا دانشجویان با استفاده از این نام کاربری از کلاس های الکترنیک استفاده کنند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه بعد از تعریف نام کاربری توسط واحد الکترونیک، نام کاربری و رمز عبور برای دانشجویان ارسال می شود، تصریح کرد: دانشجویان می توانند با ورد به سایت از کلاس استفاده  کنند.

وی با بیان اینکه زیر ساخت برگزاری کلاس ها به صورت متمرکز در تهران است، عنوان کرد: اساتید با حضور در کلاس ها به صورت برخط در همان زمان کلاس های تعریف شده در زمان انتخاب واحد تدریس می کنند.

رهنما با بیان اینکه دانشجویان و اساتید با ورود به سایت https://azad.iauec.ac.ir  می توانند از کلاس های آموزشی موجود در سایت استفاده کنند، افزود: نحوه استفاده و برگزاری کلاس ها در این سایت موجود است.

وی با بیان اینکه کلاس های مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی رشته ها و دروس به جز دروس عملی و در تمامی مقاطع کارشنانسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می شود ابراز کرد: احتمالا دروس عملی در تابستان برگزار شود.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای بهره مندی دانشجویان از کلاس های مجازی، عنوان کرد: 30 کلاس برای دانشجویانی که دسترسی به اینترنت و کامپیوتر ندارند در داخل دانشگاه در نظر گرفته شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر