logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۵۲۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بسیج دانشجویی استان زنجان:

جشنواره دانشجویی ققنوس تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود/ تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین‌ماه

جشنواره-دانشجویی-ققنوس-تا-اطلاع-ثانوی-برگزار-نمی‌شود-تمدید-مهلت-ارسال-آثار-تا-پایان-فروردین‌ماه

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌ها، گفت: جشنواره دانشجویی ققنوس تا اطلاع ثانویه برگزار نمی‌شود.

محمدرضا عیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شیوع ویروس کرونا در زنجان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های ایجادشده در راستای برگزاری تجمعات، همایش‌ها و نشست های عمومی،  برگزاری جشنواره دانشجویی ققنوس در استان زنجان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار دانشجویی به جشنواره ققنوس، ابراز کرد: دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان می‌توانند تا پایان فروردین‌ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه دانشجویان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوع آزاد ارسال کنند، تصریح کرد: موضوعات پیشنهادی دبیرخانه این جشنواره عدالت‌خواهی،آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی با محوریت ادبیات، موسیقی و فیلم کوتاه، مشکلات صنفی، دانشجویی و دانشگاه، تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، دفاع مقدس، محور مقاومت، استکبارستیزی، سبک زندگی اسلامی، تناقضات سبک زندگی مردم، وفاق اجتماعی ایرانیان، جهاد اقتصادی، چهل‌سالگی انقلاب، چهل‌سالگی بسیج، تمدن نوین اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ و هویت شهروندی است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به این جشنواره حتماً باید در قالب‌های در نظر گرفته‌شده برای این جشنواره باشد، عنوان کرد: ادبیات، موسیقی، فیلم کوتاه، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، پویانمایی، تئاتر، مداحی، استندآپ کمدی و پژوهش هنری از قالب‌های هنری مجاز در این جشنواره است.

عیسی خانی با اشاره به تعداد مخاطبان این جشنواره، خاطرنشان کرد: 46 هزار دانشجو در 21 مرکز آموزش عالی استان به‌صورت مستقیم مخاطب این جشنواره هستند.

وی با اشاره به روش‌های ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، افزود: دانشجویان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره ققنوس به یکی از درگاه‌های جشنواره  به آدرس دبیرخانه‌ مرکزی بسیج دانشجویی استان زنجان مراجعه و یا آثار خود را به آدرس ghoghnoos-zn ، @Motahareh_137 در پیام‌رسان بله و تلگرام آثار خود را ارسال کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر