logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۵۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

روز شهید بهانه‌ای برای گرامیداشت ایثارگری‌ها شهدا است

روز-شهید-بهانه‌ای-برای-گرامیداشت-ایثارگری‌ها-شهدا-است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: روز شهید تنها بهانه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این قشر محسوب می‌شود.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 22 اسفند به عنوان روز شهید نامگذاری شده است که هر ساله برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در تاریخ نظام اسلامی دارند، افزود: روز شهید تنها بهانه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنان محسوب می‌شود.

این مسئول بیان داشت: تاریخ نظام اسلامی سرشار از ایثار و جان گذشتگی افرادی است که با شهادت خود زمینه استقلال و آزادی نظام اسلامی را فراهم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه موضوع ایثار و شهادت طلبی موجب می‌شود تا تکریم شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، ادامه داد: روز 22 اسفند به عنوان روز شهید فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام اسلامی و تکریم خانواده‌های شهدا است.

کاظمی گفت: شهدا رفتند تا نظام اسلامی پایدار مانده و امروز در امنیت کامل به راه خود ادامه دهد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و زنجان، گفت: امسال برنامه‌های روز شهید به صورت غیر تجمعی و بیشتر در شبکه‌های اجتماعی و پیگیری‌های غیرحضوری اجرایی می شود.

این مسئول گفت: امروز نیز جشن دیدار با پدران آسمانی به خاطر همین موضوع لغو شد و قرار است فرزندان شهدا به صورت انفرادی بر سرمزار پدران آسمانی خود حضور یابند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر