logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۵۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پس از گذشت یک سال؛

نتایج مطالبات خبرنگاران زنجانی چه شد؟

نتایج-مطالبات-خبرنگاران-زنجانی-چه-شد؟

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طی بازدید از دفاتر رسانه‌ای استان زنجان مطالبات خبرنگاران جمع‌بندی و برخی از این مطالبات پاسخ داده شده است.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازدید خود از دفتر همه رسانه‌های استان زنجان، اظهار داشت: در طی این بازدیدها مشکلات و مطالبات خبرنگاران احصا و جلساتی برای حل این مشکلات در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل خبرنگاران استان زنجان، فقدان بیمه بود، افزود: برای حل مشکل بیمه خبرنگاران جلسه‌ای با حضور مسئول صندوق هنر برگزار و راه‌های حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر بررسی شد.

این مسئول بیان داشت: بخشنامه تامین اجتماعی به صندوق هنر ارائه و در نهایت با درخواست استان در این زمینه موافقت شد تا خبرنگاران بتوانند از دو طریق بیمه شوند.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: دو راه بیمه از طریق صندوق هنر و تامین اجتماعی به اصحاب رسانه استان پیشنهاد شد تا با مراجعه به سایت جامع رسانه‌های کشور و صندوق اعتباری هنر اقدام به بیمه کنند.

قاسمی بیان داشت: در این نوع بیمه سهمی از سوی رسانه‌ها و سهمی از سوی دولت دولت در نظر گرفته می‌شد تا خبرنگاران به راحتی بیمه شوند.

وی گفت: در حال حاضر نیز اصحاب رسانه استان در صورت داشتن مشکل در زمینه بیمه می‌توانند به نماینده صندوق هنر در استان مراجعه کرده و مشکلات بیمه‌ای خود را حل کنند.

این مسئول بیان اینکه مطالبه دوم اصحاب رسانه استان بحث حل مشکل کاغذ بود، ادامه داد: طی نامه‌ای افراد متقاضی به چاپخانه‌ها معرفی و سهم خود را دریافت کردند.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه استان در زمینه مسکن، گفت: اقداماتی در گذشته در استان انجام شده است اما به صورت کلی ضروری است نیازمندی‌ها جمع‌بندی و از طریق مسکن و شهرسازی پیگیری شود که هنوز این اقدام انجام نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر