logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۵۲۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان زنجان:

افزایش شایعات موجب گرانی سیر، لیمو ترش و زنجبیل شده است/ قیمت پیاز به 10 هزار تومان رسید

افزایش-شایعات-موجب-گرانی-سیر،-لیمو-ترش-و-زنجبیل-شده-است-قیمت-پیاز-به-10-هزار-تومان-رسید

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان زنجان افزایش شایعات در خصوص مفید بودن سیر، لیمو ترش و زنجبیل برای پیشگیری از کرونا عامل گرانی این سه قلم کالا است.

مرتضی هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر با دستور سازمان صنعت و معدن و اصناف استان زنجان، اتحادیه به عمده فروشی نرخ روز ارائه می‌کند تا بر اساس آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ پرتقال برای عمده فروشی‌ها 5 هزار و 500 تومان است، افزود: همچنین سیب زنجان 5 هزار و 500 و سیب دماوند به قیمت 6 تا 7 هزار و 500 نرخ‌گذاری شده است.

این مسئول بیان داشت: نرخ خیار گلخانه‌ای 4 هزار تومان و خیار بوته‌ای 2 هزار و 500 تومان بوده و گوجه فرنگی نیز از یک هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان زنجان خاطرشان کرد: نرخ بادمجان معمولی در مراکز میوه و تره بار استان 2 هزار و 500 و گلخانه‌ای 6 هزار و 500 تومان است.

هاشمی تصریح کرد: قیمت اتحادیه برای سیب قرمز استخوانی 6 هزار و 500 و هویج فرنگی نیز یک هزار و 700 تا 2 هزار تومان است.

وی قیمت لیموترش را بین 14 تا 18 هزار تومان اعلام کرد و گفت: به دلیل شیوع کرونا قیمت لیموترش به 35 هزار تومان نیز افزایش یافت.

این مسئول افزایش شایعات در خصوص مفید بودن سیر، لیمو ترش و زنجبیل برای پیشگیری از کرونا را عامل گرانی این سه قلم عنوان کرد و افزود: کاهش ارزش پول کشور موجب افزایش قیمت انواع میوه‌ شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان زنجان با بیان اینکه قیمت پیاز به 10 هزار تومان رسیده است،افزود: باید نظارت‌های لازم بر بازار میوه انجام شود.

هاشمی از آمادگی اتحادیه برای توزیع میوه شب عید خبر داد و گفت: هنوز قیمت میوه شب عید اعلام نشده است و باید با حضور نماینده مصرف‌کننده، اتحادیه و سازمان صنعت و معدن جلسه‌ای برگزار و قیمت میوه شب عید را تعیین شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر