logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۵۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر نیرو:

25 پروژه با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد تومان تا پایان سال افتتاح می‌شود

25-پروژه-با-سرمایه-گذاری-7-هزار-میلیارد-تومان-تا-پایان-سال-افتتاح-می‌شود

وزیر نیرو گفت: تا پایان سال جاری 25 پروژه با سرمایه گذاری معادل 7 هزار میلیارد تومان در استانهای مختلف کشور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش موج رسا; رضا اردکانیان امروز در مراسم افتتاح مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان بهره برداری و عملیات اجرایی مدول دوم این تصفیه خانه که توسط از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: تا هجدهمین هفته از پویش هرهفته-الف-ب-ایران، 227 پروژه با اعتباری بالغ بر 23 هزار و 365 میلیارد توان به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: در نوزدهمین هفته از پویش هرهفته-الف-ب-ایران نیز همزمان با روز ملی آب تعداد 41 پروژه آب، برق و فاضلاب در 6 استان کشور با سرمایه گذاری 3 هزار و 7 میلیارد تومان به طور همزمان به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو افزود: تا پایان سال جاری نیز 25 پروژه با سرمایه گذاری معادل 7 هزار میلیارد تومان در استانهای مختلف کشور به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: بهره‌برداری از پروژه ارتقاء مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با پوشش جمعیتی بالغ بر 220 هزار نفر از جمله طرح‌های هفته نوزدهم پویش هرهفته- الف- ب- ایران در استان زنجان است.

اردکانیان تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان از دیگر طرح های این پویش است که با تکمیل آن در سال 1400 جمعیت تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به 410 هزار نفر افزایش می یابد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر