logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۵۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اماکن ورزشی دولتی مشمول بخشودگی اجاره‌بها می‌شوند

اماکن-ورزشی-دولتی-مشمول-بخشودگی-اجاره‌بها-می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اماکن ورزشی دولتی به دلیل بیماری کرونا در زمان تعطیلی شامل بخشودگی اجاره‌بها می‌شوند.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مموج رسا; با اشاره به تعطیلی تمام اماکن ورزشی در استان زنجان، اظهار کرد: هدف از ورزش، سلامتی و هدف از ورزش‌های همگانی پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر، سلامتی جامعه و ایجاد نشاط و شادابی است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که ویروس کرونا در جامعه وجود دارد و شیوع آن کنترل نشده است و در ستاد بحران و ستاد پدافند غیرعامل عدم تعطیلی امکان ورزشی اعلام نشود این تعطیلی‌ها ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: فعلاً آنچه به ما اعلام‌شده است ادامه تعطیلی اماکن ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اگر در ستاد پدافند غیرعامل تصمیمی بر ازسرگیری تمرینات ورزشی گرفته شود ما این کار را انجام خواهیم داد و اطلاع‌رسانی نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: تا اطلاع ثانویه تمامی مسابقات ورزشی، رویداد ها، برگزاری اردوها، تجمعات و تمرینات تعطیل است.

وی با اشاره به اقدامات اداره ورزش و جوانان استان زنجان برای جلوگیری از متضرر شدن باشگاه‌داران، عنوان کرد: جهت همایت از باشگاه‌داران و حمایت و همدلی که بین مردم اتفاق افتاده و برای فرهنگ‌سازی برای سایر باشگاه‌ها و صنوف دیگر ما اقدام به بخشودگی از هزینه پرداختی برای مدت‌زمان تعطیلی باشگاه‌های تحت مدیریت اداره ورزش و جوانان کردیم.

خلیلی با بیان اینکه ماهانه 150 میلیون تومان به‌عنوان اجاره‌بهای اماکن ورزشی به خزانه دولت واریز می‌شود، افزود: پیشنهاد داریم که مالکین باشگاه‌های خصوصی و سایر سازمان‌های دولتی نیز این کار را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در استان زنجان 101 مرکز ورزشی در استان ذیل مدیریت بخش خصوصی و هیئت‌های ورزشی فعالیت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: با توجه به حس همکاری که در استان زنجان وجود دارد انتظار داریم که کاری که در اداره ورزش و جوانان شروع‌شده است در سایر صنوف نیز پیگیری شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر