logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۵۲۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف احتکار دستکش و مواد بهداشتی در زنجان/ بازدید از مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها به صورت سرزده

کشف-احتکار-دستکش-و-مواد-بهداشتی-در-زنجان-بازدید-از-مراکز-بهداشتی-و-داروخانه‌ها-به-صورت-سرزده

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف احتکار دستکش و مواد بهداشتی در زنجان خبرداد و گفت: کالاهای کشف شده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد تا در بین مردم توزیع شود.

به گزارش  مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف احتکار انواع لوازم بهداشتی در زنجان اظهار کرد: انواع دستکش‌های یکبار مصرف بهداشتی از یک واحد توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در زنجان کشف شد.

وی تصریح کرد: این لوازم در حدود 180 کارتن بود که با حضور شعبه تعزیرات در بازرسی‌ها کشف شد و بعد از بررسی مشخص شد که این واحد صنفی هیچ گونه عرضه‌ای نداشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه دستور توقیف صادر شد افزود: کالاهای بهداشتی کشف شده در اختیار داشنگاه علوم پزشکی زنجان قرار گرفت تا در بین مردم توزیع شود.

وی با تاکید براینکه نظارتها با همکاری سازمان صمت در سطح استان افزایش یافته است بیان کرد: تا به امروز موردی از قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح استان نداشتیم.

وی با بیان اینکه نظارتها به صورت دو شیفته در سطح استان انجام می‌شود ابراز کرد: روسای شعبات به همراه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی به صورت سرزده بازدید می‌کنند.

وی با تاکید براینکه تا به امروز مواردی از تخلفات داروخانه‌ها در استان زنجان نداشتیم عنوان کرد: بازرسی از واحدهای تولیدکننده مواد بهداشتی نیز به صورت کاملا سرزده انجام می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: مردم حتما موارد تخلفات را اگر مشاهده کردند با شماره 124 به سازمان صمت گزارش دهند تا در اسرع وقت جلوی تخلفات گرفته شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر