logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۵۲۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد:

راه‌اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در بسیج دانشجویی استان زنجان

راه‌اندازی-قرارگاه-جهادی-مبارزه-با-کرونا-در-بسیج-دانشجویی-استان-زنجان

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا با ظرفیت ۷۰ دانشگاه علوم پزشکی و بیش از ۱۴۰۰ گروه جهادی فعال در سازمان بسیج دانشجویی در سطح کشور و به تبع آن با حضور گروه های جهادی در استان زنجان راه‌اندازی شد.

محمدعلی نصیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور، گفت: قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی با حضور گروه های جهادی دانشجویی استان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه حرکتهای جهادی علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، در برهه‌های مختلف و زمانهای وقوع بحران‌ها و مشکلات توانسته به نقش‌آفرینی مؤثری اقدام کند ابراز کرد: شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر در کشور و بروز تنش‌های بهداشتی و اجتماعی و اعلام نیاز سازمانها و نهادهای مسئول و متولی به همکاری تشکل‌های مردمی، مؤید لزوم فعالیت گروههایی جهادی و بسیج دانشجویی است.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان تصریح کرد: قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی با استفاده از ظرفیت موجود در گروههای جهادی دانشجویی ، به طراحی اقدامات و برنامه‌های لازم اقدام کرده است و با جلب هماهنگی نهادها و سازمانهای متولی به اجرای آن خواهد پرداخت.

وی در تشریح اقدامات این قرارگاه عنوان کرد: تولید و انتشار محتوا، ثبت نام از دانشجویان داوطلب ، راه اندازی پویش مدافعان سلامت به منظور تهیه و تامین ۲۰۰۰ بسته بهداشتی جهت توزیع در محلات حاشیه شهر زنجان ،آموزش بهداشت، مطالبه‌گری، ارتباط با مسئولین از اقدامات، سیاست‌ها و ساختار فعالیت قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا می باشد.

نصیری خاطرنشان کرد: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی، مسئول مدیریت عملیات جهادی، مسئول مدیریت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری، مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین جهادی دانشگاه‌های استان اعضای این قرارگاه هستند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر