logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۵۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کتابخانه های استان زنجان:

کتابخانه‌های استان زنجان همزمان با مدارس بازگشایی می‌شوند

کتابخانه‌های-استان-زنجان-همزمان-با-مدارس-بازگشایی-می‌شوند

مدیرکل کتابخانه های استان زنجان با اشاره به تعطیلی کتابخانه های استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: کتابخانه های استان همزمان با مدارس و مراکز آموزش عالی فعالت خود را آغاز می کنند.

امیرعلی نیک بخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی کتابخانه های استان زنجان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تعطیلی کتابخانه های استان زنجان وابسطه به تعطیی مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مدارس و دانشگاه های استان تعطیل است کتابخانه های استان نیز تعطیل خواهند بود، ابراز کرد: کتابخانه یک محیط آموزشی فرهنگی است و تعطیلی محیط های آموزشی و فرهنگی با تصمیم ستاد بیماری کرونا انجام می شود و هر تصمیمی که این ستاد برای مدارس و مراکز آموزش عالی بگیرد کتابخانه ها هم شامل آن تصمیم می شوند.

مدیرکل کتابخانه های استان زنجان با اشاره به ضدعفونی کردن کتابخانه های استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: تمامی تجهیزات کتابخانه ها اعم از تجهیزات اداری، کتاب ها، محیط و تمامی اقلام موجد در کتابخانه ضد عفونی شده است.

وی عنوان کرد: کتابخانه های استان زنجان برای حفظ سلامت افرادی که در کتابخانه ها حضور پیدا می کنند حتما یک شب قبل از بازگشایی کتابخانه های استان زنجان ضد عفونی کردن محیط، تجهیزات و کتاب ها را دستور کار قرار می دهد.

نیک بخش با اشاره به کتابخانه های سیار در استان زنجان، خاطر نشان کرد: در صورتی که تصمیم بر فعالیت کتابخانه های استان گرفته شود تمامی کتابخانه ها و کتابخانه های سیار فعالیت خود را در محل های خدمتی خود شروع می کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر