logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۵۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان زنجان:

توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده از امروز در زنجان/ مواد اولیه واحدهای تولیدی تامین شد

توزیع-ماسک-و-مواد-ضدعفونی-کننده-از-امروز-در-زنجان-مواد-اولیه-واحدهای-تولیدی-تامین-شد-

فرماندار شهرستان زنجان از توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده از امروز در زنجان‏ خبر داد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی اظهار کرد: مواد اولیه واحدهای تولید کننده، ماسک شوینده ها و ضدعفونی کننده ها فراهم شده است و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است.

وی با بیان اینکه ماسک از امروز در واحدهای صنفی عرضه می‌شود، ابراز کرد: مشکلی خاصی در این زمینه نخواهیم داشت و نیاز استان و شهر زنجان را با این واحدهای تولیدی تامین خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تغییر خط دو واحد تولیدی در زنجان عنوان کرد: از امروز عصر کار توزیع آغاز خواهد شد و تولید و عرضه مواد ضدعفونی کننده نیز در چند واحد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه روزانه تا 5000 بطری به صورت رایگان توسط یکی از واحدهای تولیدی عرضه می‌شود، گفت: چهار فروشگاه در زنجان برای توزیع رایگان این ضدعفونی کننده ها در نظر گرفته شده است.

عسگری با اشاره به اینکه این واحد صنعی علاوه بر کشش بازار دست به توزیع رایگاه زده است، افزود: مقدمات کار فراهم شده و بخشی از تولیدات آماده تولید است که برخی هماهنگی‌ها در این زمینه انجام شد تا توزیع ماسک را هم در سطح شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از شرکتهای دانش بنیان در زنجان نیز مجوزهای لازم را برای تولید گرفته است، گفت: واحدهای متعددی برای تولید آماده شدند که مقدمات کار از جمله مواد اولیه فراهم شده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه سهمیه الکل مورد نیاز را گرفتیم، اظهار کرد: با محتکرین و گرانفروشان نیز برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر