logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۵۱۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

مبارزه سخت جمهوری اسلامی ایران با «جنتلمن‌های تروریست» است / شایعات شبکه‌های معاند در خصوص کرونا

مبارزه-سخت-جمهوری-اسلامی-ایران-با-«جنتلمن‌های-تروریست»-است-شایعات-شبکه‌های-معاند-در-خصوص-کرونا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: امروز مبارزه سخت جمهوری اسلامی ایران با «جنتلمن‌های تروریست» است که از هر روشی برای ضربه زدن به ایران اسلامی بهره می‌گیرند.

محسن لطیفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اخبار و تحلیل‌های منتشره در خصوص ویروس کرونا با محوریت ایران توسط رسانه‌های غربی و جریان نفاق، نشان می‌دهد که بیش از آنکه دغدغه این رسانه‌ها، فعالیت موثر برای کاهش بار روانی و جسمی بیماری کرونا باشد مبتنی بر یک شانتاژ تبلیغی و سیاسی است که با بهره‌گیری از شگردهای پروپاگاندا همچون «بزرگنمایی»، «برجسته سازی»، «تخصیص» و نظایر آن انجام می‌شود.

وی افزود: این رسانه‌ها با ارائه آمار غلط و گمانه زنی‌های غیر علمی – به گونه‌ای که سازمان بهداشت جهانی نیز آن را تایید نکرد- به دنبال آن هستند که نظام مدیریت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران را ضعیف نشان دهند.

این مسئول بیان داشت: آنچه که جالب توجه است اینکه، نقاط قوت نظام درمانی ایران به عنوان نقطه ضعف آن بازنمائی شده و به گونه‌ای سخن گفته می‌شود که انگار در ایران هیچ فعالیت بهداشتی و درمانی در حال انجام نیست. البته این رسانه‌های جهت‌دار و فاقد عدالت رسانه‌ای، گریزی به رفتارها و برنامه‌ریزی کشورهای همسایه ایران در خصوص ویروس کرونا ندارند و اگر نیم نگاهی به آن سوی مرزهای ایران داشته باشند به عظمت کارهای انجام شده در ایران پی خواهند برد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: در این میان تحریک مردم به خرید اقلام بهداشتی بیش از حد مورد نیاز، بهره‌گیری از آمار دروغین درباره تعداد بیماران مبتلا به کرونا، ضعیف نشان دادن کادر درمانی و پزشکی ایران، ایجاد ترس عمومی از ویروس کرونا و ده‌ها مورد دیگر، ضمن اعتمادزدایی از بدنه مردم و حاکمیت، اعتماد به پزشکان متخصص و کادر درمانی ایثارگر را نیز دنبال می‌کنند موضوعی که در هیچ جای جهان قابل مشاهده و تحمل نیست.

لطیفی افزود: یکی دیگر از رفتارهای مذبوحانه و مذبذبانه این رسانه‌های غربی و نیز کانال‌های خبری منافقین که با عنوان رسمی «سازمان مجاهدین خلق» مدیریت می‌شود این نکته است که قبل از تعطیلی مراکز تحصیلی عنوان می‌کردند که باید همه جا تعطیل شود؛ و پس از آنکه دولت بنابر مصالحی تعطیلی را اعمال کرد مجددا به بهانه سفر تعدادی از شهروندان تهرانی به شهرهای شمالی کشور، شروع به انتقاد از تعطیلی مراکز آموزشی کردند.

وی گفت: این رسانه‌ها، قرنطینه(یک مفهوم قرون وسطایی) را هر روز تکرار می‌کنند و نمی‌دانند که با ایجاد قرنطینه در یک شهر، چه بار روانی و وحشت فراگیر در آن شهر و دیگر شهرها ایجاد خواهد شد و همین ترس عمومی، می‌تواند عامل بیماری زایی در آن شهر باشد و تبعات امنیتی بسیاری نیز به دنبال داشته باشد؛ این در حالی است که فرهنگ سازی برای رعایت بهداشت فردی، بهترین راهبردی است که حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی دنبال می‌شود و این رسانه‌ها که همیشه منتقد نوع مدیریت چینی‌ها در مسائل اجتماعی و سیاسی هستند به یکباره طرفدار تبعیت محض ایران از رفتار چین در قبال ویروس کرونا شده‌اند.

این مسئول بیان داشت: جالب آنکه این رسانه‌ها که برای هر موضوعی دنبال علت و دلیل هستند در خصوص علت ایجاد ویروس کرونا سکوت خبری اتخاذ کرده و در قبال مفاهیمی همچون «جنگ بیولوژیک آمریکا علیه اقتصاد چین»، «جنگ بیولوژیک آمریکا علیه ایران» و ده‌ها شبهه و سئوال دیگر سکوت اختیار کرده‌اند. به راستی اگر وزیر خارجه آمریکا نگران سلامتی مردم ایران است، چرا حذف تحریم‌های ظالمانه- بخصوص بخش دارویی - را که بر اساس قوانین بین‌المللی غیر قانونی هستند را در دستور کار قرار نمی‌دهد. همچنین مارک دوبوویتز، رئیس اندیشکده آمریکایی دفاع از دموکراسی‌ها که از شیوع ویروس کرونا در ایران ابراز خوشحالی می‌کند بازنمائی کننده باطن آمریکا در مواجهه با ملت ایران است و اظهارات او نشان می‌دهد که «مارک دوبوویتز» نه تنها «سیاستمدار» نیست بلکه در «انسان» بودن وی هم باید شک کرد  و صد البته او، یک «جنتلمن تروریست» است.

این مسئول تصریح کرد: امروز مبارزه سخت جمهوری اسلامی ایران با «جنتلمن‌های تروریست» است که از هر روشی برای ضربه زدن به ایران اسلامی بهره می‌گیرند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های معاند که با دلارهای رژیم جعلی اسرائیل و دولت خبیث انگلستان و سردمداران رذل و سرسپرده عربستان امور خود را می‌گذرانند صرفاً برای این اهداف بنیان نهاده شدند و نباید به آنها زیاد خرده گرفت چرا که اهداف تشکیل این شبکه‌ها مقابله با ارزش‌ها و اخلاقیات در جوامع بشری است و وقاحت را تا جایی رساندند که شبکه من و تو مطلبی به نقل از حضرت آیت‌الله العظمی بهجت (رض) اعلام می‌کند که ایشان سال هاست که دار فانی را وداع گفتند این شبکه‌ها از هیچ دروغگویی ابا ندارند.//

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر