logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۵۱۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

سامانه بارشی یکشنبه هفته آینده وارد زنجان می‌شود/ بارش برف و باران استان را فرا می‌گیرد

سامانه-بارشی-یکشنبه-هفته-آینده-وارد-زنجان-می‌شود-بارش-برف-و-باران-استان-را-فرا-می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه بارشی از روز یکشنبه وارد استان زنجان می‌شود گفت: بارش‌ها در برخی مناطق به صورت باران خواهد بود.

رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در هوای استان زنجان امروز و فردا شاهد افزایش پوشش ابر خواهیم بود اظهار کرد: وزش باد در استان زنجان از روز شنبه آغاز شده و روز یکشنبه وزش باد شدید در استان پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید براینکه با ورود سامانه بارشی به استان زنجان بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود تصریح کرد: بارش باران به صورت رگباری و همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: بارشها در مناطق کوهستانی به صورت برف پیش‌بینی شده و با وزش باد بارش در مناطق کوهستانی کولاک خواهد بود.

وی بیان کرد: سامانه بارشی روز یکشنبه و دوشنبه در استان فعال خواهد بود و روز سه‌شنبه از استان خارج می‌شود و روزسه‌شنبه با خروج سامانه بارشی دما هوا کاهش می‌یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متوسط بارش‌ها در استان زنجان از ابتدای مهر ماه تاکنون 196 میلیمتر بوده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد و نسبت به وضعیت نرمال 27 درصد افزایش یافته است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر