logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۵۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبرداد

تشدید برخورد با احتکارکنندگان شوینده‌های بهداشتی در زنجان

تشدید-برخورد-با-احتکارکنندگان-شوینده‌های-بهداشتی-در-زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی پلیس آگاهی استان زنجان با احتکارکنندگاه مواد بهداشتی گفت: تا به امروز احتکاری از مواد بهداشتی و ضدعفونی در استان زنجان نداشتیم.

جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; تا به امروز به غیر از یک مورد دپو 5 هزار دستکش که با همکاری کارشناسان سازمان صمت در استان کشف کردیم، موارد دیگری نداشتیم اظهار کرد: عامل آن نیز به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد و به غیر از این مورد تاکنون احتکاری در استان نداشتیم.

وی تصریح کرد: از زمانی که موضوع ویروس کرونا مطرح شده احتکاری در استان گزارش نشده و اگر احتکاری در زمینه مواد بهداشتی و ضد عفونی وجود داشته باشد به شدت با عاملان آنها برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید براینکه در صورت کشف چنین تخلفاتی محل مورد نظر توسط پلیس اماکن قطعا پلمپ می‌شود گفت: برای این تخلفات نیز جریمه‌های چند برابری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده تخلفات در حوزه‌ احتکار مواد بهداشتی و یا تولید این مواد بدون مجوز و یا به صورت غیر بهداشتی به 110 و یا سازمان صمت استان اطلاع دهند تا جلو تخلف گرفته شود ابراز کرد: مبادی ورودی شهر نیز کنترل می‌شود تا کالاهای غیربهداشتی و قاچاق وارد استان نشود.

رحمتی با بیان اینکه همچنین از عرضه شوینده‌های قاچاق و غیربهداشتی در استان مقابله می‌شود گفت: اگر کسی بخواهد شوینده و مواد غیربهداشتی و بدون تاریخ انقضاء توزیع کند به شدت برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: استان زنجان از لحاظ احتکار وضعیت خوبی دارد و احتکاری که محسوس باشد در استان نبوده و نیروی انتظامی نیز همگام با دستگاه‌های ناظر آماده باش بوده و وضعیت بازار را رصد می‌کند.

لازم به ذکر است شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتی اعم از دپوی یا ترددی در حوزه شوینده‌ها، مواد بهداشتی و ضدعفونی را مشاهده کردند به پلیس 110 اطلاع دهند.

//ع

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر