logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۵۱۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان مطرح کرد؛

اقدام خداپسندانه یک شرکت در توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در زنجان

اقدام-خداپسندانه-یک-شرکت-در-توزیع-رایگان-مواد-ضدعفونی-کننده-در-زنجان-

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: در اقدامی خداپسندانه یکی از شرکت‌های تولیدی زنجان اقدام به تامین مواد ضد عفونی کننده برای اقشار ضعیف جامعه می‌کند.

علیرضا حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شرکت شیمی سبز اشراق زنجان در راستای تامین نیازها و رفاه شهروندان برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف اقدام به تغییر خطوط تولید خود کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت اقدم به تهیه و تولید مواد ضد عفونی‌کننده کرده و در سطح شهر زنجان به صورت رایگان توزیع می‌کند، افزود: در مرحله اول این مواد در اختیار کمیته امداد، بهزیستی و ارگان‌هایی که با مردم سروکار بیشتری دارند قرار می‌گیرد.

این مسئول بیان داشت: این واحد تولیدی زیر مجموعه اتاق بازرگانی بوده و از فعالان اقتصادی استان زنجان محسوب می‌شود که این اقدام خداپسندانه را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان ادامه داد: با توجه به احتکار مواد ضد عفونی کننده از سوی برخی افراد سود جو، این شرکت برای مقابله با احتکار این خط تولید را راه‌اندازی کرده است.

حیدری تصریح کرد: در مرحله اول مواد ضد عفونی‌کننده به اقشار ضعیف رسیده و به صورت رایگان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از اضافه شدن تولید این مواد ضد عفونی کننده به صورت عمومی توزیع می‌شود تا کمبودهای استان مرتفع شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر