logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۵۱۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

تولید روزانه 35 هزار ماسک در زنجان/ با احتکار و گرانفروشی در استان برخورد می‌شود

تولید-روزانه-35-هزار-ماسک-در-زنجان-با-احتکار-و-گرانفروشی-در-استان-برخورد-می‌شود

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به تولید ماسک در زنجان گفت: در استان زنجان روزانه 35 هزار ماسک تولید می‌شود.

فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش قیمت برخی از میوه‌جات و لوازم بهداشتی، اظهار کرد: دلیل افزایش قیمت برخی از میوه‌جات کمبود میوه در بازار است.

وی با بیان اینکه امکان احتکار میوه وجود ندارد، ابراز کرد: به دلیل افزایش تقاضا قیمت برخی از میوه‌جات از جمله لیموترش افزایش پیداکرده است و در سایر میوه‌جات افزایش قیمت آن‌چنانی وجود ندارد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در خصوص لوازم بهداشتی متولی کار وزارت بهداشت و درمان است، تصریح کرد: به‌هیچ‌عنوان ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند به این امر ورود کند.

وی با بیان اینکه ما برای جبران کمبودهایی که وجود داشت یکی از خطوط تولید ماسک را طی چند روز اخیر در استان فعال کردیم، عنوان کرد: در استان زنجان روزانه 35 هزار ماسک تولید می‌شود و این عدد می‌تواند تا 50 هزار ماسک در روز هم افزایش پیدا کند.

نیک‌سرشت با بیان اینکه این ماسک‌ها باقیمت اول در استان ارائه می‌شود، افزود: ماسک در تمامی سازمان‌ها و مجتمع‌های اداری و محافل عمومی توزیع شود.

وی با بیان اینکه یکی از خطوط تولید حشره‌کش‌ها تغییر داده‌شده است تا اسپری‌های الکل دار تولید کند، خاطرنشان کرد: ظاهرا مالک این واحد تولیدی می‌خواهد این محصولات را به‌صورت رایگان در بین مردم توزیع کند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه تقویت و صدور پروانه بهره‌برداری مواد شوینده ضدعفونی کنند من‌جمله وایتکس به کمک سازمان‌های مربوطه انجام‌شده است، ابراز کرد: امیدواریم این واحد تولیدی روزانه 100 هزار لیتر تولید مواد ضدعفونی‌کننده را داشته باشد.

وی با بیان اینکه این واحد توان تأمین نیازهای استان را دارد، تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم قدمی در راستای کمک‌های ملی را نیز داشته باشیم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر