logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۵۱۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای 600 مددجوی بهزیستی در زنجان

ایجاد-اشتغال-برای-600-مددجوی-بهزیستی-در-زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اشتغال‌زایی بهزیستی برای مددجویان گفت: برای 600 مددجو اشتغال‌زایی شده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اشتغال‌زایی و بسترسازی بهزیستی برای اشتغال مددجویان در استان زنجان، اظهار کرد: برای مددجویان همایش توانمندسازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مددجویان ارزشیابی حرفه‌ای می‌شوند، ابراز کرد: مددجویان به کلاس‌های فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند تا آموزش رایگان ببینند و مدرک آن حرفه را دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی به سه روش اقدام به اعطای وام می‌کند، تصریح کرد: یکی از راه‌های اعطای وام به درخواست مددجو است.

وی با بیان اینکه هر تولیدکننده و کارآفرینی از بین مددجویان بهزیستی اقدام به جذب نیرو کند بهزیستی تا 5 سال بیمه آن مددجو را واریز می‌کند و نیازی نیست آن واحد تولید بیمه مددجو را واریز کند، عنوان کرد: به تمامی واحدها و تولیدکنندگان که از بین مدد جویان نیرو جذب کنند تسهیلات اعطا می‌شود.

محمدی با بیان اینکه بهزیستی استان زنجان برای حدود 600 نفر در ۱۰ ماهه اول سال اشتغال ایجاد کرده است، افزود: از بین 600 اشتغال‌زایی ایجادشده 248 نفر در حوزه روستایی است.

 وی با بیان اینکه خروج سالانه  10 درصد از معلولین جامعه هدف بهزیستی استان زنجان در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: تا به امروز 233 نفر از مددجویان بهزیستی استان زنجان در قالب خویش‌فرمایی و کارفرمایی از چرخه حمایتی بهزیستی استان خارج‌شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه به معتادان بعد از 18 ماه پاکی برای ایجاد اشتغال وام تعلق می‌گیرد، عنوان کرد: امسال 15 میلیارد و 820 میلیون ریال برای ایجاد اشتغال معتادان بعد از 18 ماه پاکی تسهیلات پرداخت‌شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر