logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۵۱۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه استان زنجان:

موانع کارآفرینی در زنجان احصا شده است/ چاپ کتاب ارتباط صنعت با دانشگاه در زنجان

موانع-کارآفرینی-در-زنجان-احصا-شده-است-چاپ-کتاب-ارتباط-صنعت-با-دانشگاه-در-زنجان

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان گفت: کتاب‌های نبود صنایع تبدیلی و ارتباط صنعت و دانشگاه توسط بسیج علمی پژوهشی زنجان چاپ و منتشرشده است.

علی رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مطالعات انجام‌شده در خانه نخبگان بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار المهدی استان زنجان در خصوص ضعف‌های استان زنجان در صنایع تبدیلی، اظهار کرد: بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در خصوص صنایع تبدیلی کتابی را منتشر کرده است.

وی با بیان اینکه زحمات بسیاری برای تولید محصولات باغی در زنجان کشیده می‌شود ولی این محصولات باقیمت‌های پایین در بازار عرضه می‌شود، ابراز کرد: درصورتی ‌که صنایع تبدیلی در استان فعال باشد سود بسیار بالایی را کشاورزان می‌توانند کسب کنند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تولید سیب در استان زنجان، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل نبود صنایع تبدیلی در استان سیب باقیمت بسیار پایین در بازار عرضه می‌شود درحالی‌که اگر صنایع تبدیلی در استان فعال بود با تولید سیب خشک 200 درصد سود شامل تولیدکننده می‌شد.

وی با بیان اینکه موانع کارآفرینی در شهرستان زنجان احصا شده است، عنوان کرد: موانع کارآفرینی در استان زنجان از منظرهای مختلف بررسی‌شده است.

رضاخانی با بیان اینکه آلودگی‌های ایجادشده توسط کارخانه‌های سرب و روی در زنجان توسط بسیج علمی موردمطالعه قرار گرفت است، افزود: پیشنهادهایی نیز در این خصوص از طرف خانه نخبگان بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برای صنایع آماده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه موانع کارآفرینی در استان زنجان موردمطالعه اندیشمندان خانه نخبگان بسیج علمی پژوهشی قرارگرفته است، ادامه داد: مشکلات مسکن شهری و معماری شهری در این مرکز احصا شده است.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به مشکلات صنایع کوچک و متوسط در زنجان، ابراز کرد: مشکلات این صنایع به‌دقت در بسیج علمی موردمطالعه قرارگرفته است و راهکارهای عملیاتی برای آن مشخص‌شده است.

وی با بیان اینکه صنایع آن‌طور که باید نمی‌تواند با بانک‌ها تعامل داشته باشد و بسیج علمی پژوهشی این مشکلات را مورد بررسی قرار داده است، تصریح کرد: مشکلات مالیاتی صنایع نیز مورد بررسی قرارگرفته است.

رضاخانی با اشاره به مطالعات فرهنگی و آموزشی بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان، عنوان کرد: موضوع سبک زندگی و رسانه‌ها یک از مسائل مهمی است که بسیج علمی پژوهشی آن را موردمطالعه قرار داده است.

وی با بیان اینکه بازار کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان موردمطالعه قرارگرفته است، افزود: در این مطالعات وضعیت مطلوب اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به تصویر کشیده شده است.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ضعف‌های سیستم آموزشی استان موردمطالعه قرارگرفته است، افزود: یکی از دلایل عدم رغبت دانشجویان ضعف سیستم دانشگاهی استان است.

وی با بیان اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه یکی از مسائل مهم در سیستم آموزشی است، افزود: کتاب ارتباط بین صنعت و دانشگاه توسط بسیج علمی و پژوهشی استان تدوین و چاپ‌شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر