logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۵۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد؛

20 فروردین، آخرین‌مهلت ارسال آثار به جشنواره بسیج سازندگی زنجان

20-فروردین،-آخرین‌مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-بسیج-سازندگی-زنجان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اولین جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان، گفت: 20 فروردین آخرین‌مهلت ارسال آثار به جشنواره بسیج سازندگی زنجان است.

فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات و خدمات اثربخش گروه‌های جهادی، کارآفرینان و تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده بسیج سازندگی استان به‌پاس تقدیر و تجلیل از تلاش‌ها اقدامات و تلاش‌های جهادگران اولین جشنواره بسیج سازندگی استان را در هفته اول اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان ارشد استانی و مسئولان دولتی برگزار می‌کند.

وی با  اشاره به تشکیل بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت سال 1379 ابراز کرد: خیرین از اولین روزهای تشکیل بسیج سازندگی حمایت‌های بسیار زیادی را از طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در مناطق محروم داشته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی استان زنجان با اشاره به محورهای این جشنواره، تصریح کرد: این جشنواره با محوریت حرکت‌های اردوهای جهادی، بخش‌های هنری، مردمی، ایده و تجربه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از جمع‌آوری تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره داوری توسط هیئت‌داوران انجام می‌شود، عنوان کرد: در این جشنواره علاوه بر تجلیل از آثار ارسالی منتخب، تعدادی از کارآفرینان برتر، گروه‌های جهادی شاخص شهرستان‌ها و تعدادی از خیرین طرح‌های محرومیت‌زدایی تجلیل به عمل خواهد آمد.

امندی با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، ادامه داد: داوطلبین تا 20 فروردین می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بسیج سازندگی استان زنجان به نشانی zanjan.sazandegi.ir و کانال‌های جشنواره در شبکه‌های اجتماعی سروش، بله و ایتا به آدرس @jahadgaran_znj مراجعه نمایند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر