logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۵۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اصناف استان زنجان خبرداد

بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان

بازرسی-نامحسوس-از-واحدهای-صنفی-استان-زنجان

رئیس اصناف استان زنجان با اشاره به آغاز طرح اجرای طرح نظارت در استان زنجان گفت: بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان تا 13 فروردین انجام می‌شود.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی نوروزی در استان زنجان اظهار کرد: قیمت اقلام پرمصرف به صورت مستمر بازرسی می‌شود.

وی تصریح کرد: بازرسان اصناف هر روز از واحدهای صنفی استان زنجان بازدید می‌کنند و برخی از بازرسان نیز به صورت نامحسوس از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند که در صورت مشاهده تخلف گزارش می‌دهند.

رئیس اصناف استان زنجان ابراز کرد: در سبزه میدان زنجان محلی برای رسیدگی و دریافت گزارش و شکایات مردمی در نظر گرفته شده که صبح و بعد از ظهر فعال بوده و مردم می‌توانند گزارشات خود به این مرکز اعلام کنند.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی که در ایام عید بیشترین مراجعات را دارند زیر ذره بین قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلفات پرونده تعزیرات برای آنها تشکیل خواهد شد.

موسوی با تاکید براینکه متاسفانه در ایام نوروز تعداد واحدهایی صنفی بدون مجوز افزایش می‌یابد ابراز کرد: در این ایام برخی‌ها به صورت موقتی مشغول کاری می‌شوند که کار همیشگی آنها نیست مانند فروش میوه و غیره است.

رئیس اصناف استان زنجان بیان کرد: به منظور تعادل سازی قیمت اقلام در بازار نمایشگا‌ه‌های بهاره با تخیف ویژه در سطح استان زنجان برپا می‌شود که بازرسان اصناف و سازمان صمت برروند برگزاری این نمایشگاه‌ها نظارت خواهند کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر