logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۵۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش استان زنجان:

مدارس استان زنجان هر روز ضد عفونی می‌شود

مدارس-استان-زنجان-هر-روز-ضد-عفونی-می‌شود

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: مدارس استان زنجان روزی دوبار ضد عفونی می‌شود.

رهبر طوماری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان زنجان در خصوص ضدعفونی کردن مدارس استان، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش استان زنجان از زمان اعلام شیوع کرونا در کشور، تمامی تمهیدات لازم را انجام داده است تا ضدعفونی مدارس استان انجام شود.

وی با بیان اینکه مدارس استان زنجان هر روز ضدعفونی می‌شوند، ابراز کرد: تمامی مربیان بهداشت، مدیران، معلمان و کادر خدماتی مدارس برای مقابله با کرونا آموزش‌دیده‌اند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به ارسال بروشورهای معرفی کرونا و روش‌های مقابله با کرونا به مدارس، تصریح کرد: این بروشورهای در اختیار همکاران و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی به میزان لازم برای روزهای آتی به مدارس ارسال‌شده است، عنوان کرد: اگر شیوع کرونا در کشور ادامه داشته باشد مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده به مدارس مجدداً ارسال خواهد شد.

طوماری با بیان اینکه به دنبال این هستیم که برای دانش آموزان در بهترین شرایط، کلاس‌های درس را برگزار کنیم، افزود: به صلاحدید مسولین ارشد استان و دریافت گزارشات لازم از حوزه بهداشت استان و آموزش و پرورش، مدارس تا آخر هفته جاری تعطیل است.

وی با بیان اینکه اگر شرایط بیماری کرونا در استان حاد شود تصمیم تعطیلی مدارس به روزهای بعد موکول شده است، ابراز کرد: اگر چنانچه کارگروه بهداشت استانداری صلاح ببینند، نتیجه تصمیمات در خصوص ادامه کار و یا تعطیلی مدارس مصوب و از طریق آموزش‌وپرورش اعلام خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر