logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۵۱۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان:

45 گروه جهادی ایام نوروز در مناطق محروم استان زنجان خدمات‌رسانی می‌کنند

45-گروه-جهادی-ایام-نوروز-در-مناطق-محروم-استان-زنجان-خدمات‌رسانی-می‌کنند

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در ایام در مناطق محروم گفت: 45 گروه جهادی ایام نوروز در مناطق محروم استان زنجان خدمات‌رسانی می‌کنند.

فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: گروه‌های جهادی در سنوات اخیر فراتر از بازه زمانی تابستان، در تمام فرصت‌ها و موقعیت‌های سال بویژه تابستان، ماه مبارک رمضان، ایام نوروز و از هر فرصتی حتی یک روزه استفاده کرده و به اجرای اردو و خدمات رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار اقدام می‌کنند.

وی افزود: امسال نیز طبق سالهای گذشته تاکنون 45 گروه جهادی به استعداد 300 نفر جهادگر از اقشار مختلف، آمادگی خود را جهت شرکت و فعالیت در اردوهای جهادی نوروز 99 اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت، آموزشی و غیره فعالیت خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی از سال 96 فعالیت خود را به صورت مسئله محور در مناطق محروم متمرکز کرده و تلاش دارند تا صرفا به اجرای اردو نپرداخته بلکه مسئله‌ای را در منطقه هدف خود، مرتفع کنند.

وی با تاکید براینکه اردوهای جهادی در ایام نوروز یک ماه بوده که از تاریخ 20 اسفند تا 20 فروردین برگزار خواهد شد گفت: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این اردوها به مراکز بسیج مراجعه کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر