logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۵۱۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب استان زنجان:

مردم به روحیه جهادی و انقلابی رای دادند/ مجلس یازدهم باید دولت را وادار به کار و تلاش کند

مردم-به-روحیه-جهادی-و-انقلابی-رای-دادند-مجلس-یازدهم-باید-دولت-را-وادار-به-کار-و-تلاش-کند

رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب استان زنجان با اشاره به پیروزی افراد منتصب به جبهه انقلاب در انتخابات اخیر، گفت: مردم به روحیه جهادی و انقلابی رای دادند.

محمد اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیامی که پیروزی کاندیدا های جبهه انقلاب در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی دارد، اظهار کرد: پیام حضور مردم علی رغم تبلیغات دشنمان برای عدم حضور مردم در انتخابات نشان داد که مردم به دنبال سرنوشت خود هستند و به حرف های بیگانگان توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه انتخاب اکثریت قاطع نیروهای منتسب به جریان انقلاب، نشان از این دارد که مردم به دنبال یک تغییر جدی در شرایط فعلی جامعه هستند، ابراز کرد: متاسفانه امروز ما دچار مشکل اقتصادی، معیشتی و فرهنگی و اجتماعی هستیم و  مردم در این حوزه ها نیاز به تغییر می دانند.

رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب استان زنجان بیان کرد: با این انتخاب ها که یک مجلس انقلابی شکل گرفته است، امیدواریم که این مجلس بتواند دولت را در این عمر باقی مانده وادار به کار و تلاش کند و هم بتواند مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را به مرور رفع کند.

وی با بیان اینکه به نظر من این حرکت مردم در آینده ای نه چندان دور منجر به تشکیل دولت اسلامی و انقلابی می شود، افزود: قطعا اگر دولت انقلابی همراه با مجلس انقلابی شکل پیدا کند همه مشکلات موجود کشور قابل حل و رفع است.

اسماعیلی با بیان اینکه نیروهای منتسب به جریان انقلاب دنبال کار و تلاش و رفع مشکلات مردم هستند، عنوان کرد: وقتی یکی جریانی دنبال کار و تلاش و رفع مشکلات مردم باشد و مسائل جناحی و حزبی و فردی را کنار بگذارد قطعا مشکلات قابل حل است.

وی خاطرنشان کرد: این افرادی که به مجلس راه پیدا کرده اند و اکثرا به جبهه انقلاب منتسب هستند، در این فرصت باقی مانده با نظارت دقیقی که به دولت خواهند داشت و هم با قوانینی که وضع خواهند کرد مشکلات را رفع می کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر