logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۵۱۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

کارگاه تولیدکننده ماسک غیربهداشتی در زنجان پلمب شد/ مشکلی در تولید مواد بهداشتی در زنجان وجود ندارد

کارگاه-تولیدکننده-ماسک-غیربهداشتی-در-زنجان-پلمب-شد-مشکلی-در-تولید-مواد-بهداشتی-در-زنجان-وجود-ندارد

رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان در حوزه تولید مواد بهداشتی در سطح استان گفت: در این راستا کارگاه تولیدکننده ماسک غیربهداشتی در زنجان کشف شد و قطعا با عوامل آن برخورد جدی و قانونی انجام خواهد شد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کشف کارگاه تولید کننده ماسک غیر بهداشتی در زنجان اظهار کرد: 45 هزار بسته نیز در حال توزیع بود که از توزیع آن در بازار جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه در یک مغازه ای و در محل کاملا غیربهداشتی و نامناسب در حال تولید بود تصریح کرد: کالایی که مشمول استاندارد اجباری بوده در این محیط تولید می‌شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه از شرایط ایجاد شده برخی‌ها سوء استفاده می‌کنند و مردم باید در خرید وسائل بهداشتی دقت داشته باشند و با مشاهده چنین تخلفاتی سریعا به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند تا جلوی تخلفات گرفته شود.

وی با تاکید براینکه در صورت کشف چنین مواردی برخورد جدی انجام خواهد شد افزود: گزارش‌های مردمی در کشف چنین تخلفاتی بسیار مهم است و همکاری مردم با شازمان صمت در سطح بسیار رضایت بخش بوده و بعد از این نیز اگر شهروندان چنین تخلفاتی را مشاهده کردند، گزارش دهند تا جلوی این تخلفات گرفته شود.

فغفوری در مورد فعالیت شرکت‌های تولید کننده مواد بهداشتی در سطح استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت شرکت‌های تولیدکننده مواد بهداشتی استان وضعیت خوبی دارند و کارخانجاتی که در شهرستان خرمدره، ابهر مستقر هستند در حوزه تولید الکل و مواد بهداشتی فعالیت خوبی دارند.

وی ابراز کرد: در تلاش هستیم همه شرکت‌های تولید کننده مواد بهداشتی از ظرفیت 100 درصدی در تولید مواد بهداشتی استفاده کنند و تا به امروز مشکلی در استان به لحاظ مواد بهداشتی وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید براینکه نحوه توزیع مواد بهداشتی توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود بیان کرد: به احتمال زیاد مدارس در اولویت قرار گرفته و توزیع مواد بهداشتی در مدارس در اولویت قرار دادند.

وی تاکید کرد: در استان زنجان هیچ نگرانی وجود ندارد و تولیدکنندگان خوبی در استان زنجان در بحث مواد بهداشتی وجود دارد و با افزایش ظرفیت این واحدها نیاز استان به صورت کامل تامین می‌شود.

فغفوری در خصوص افزایش قیمت برخی از مواد بهداشتی در زنجان نیز عنوان کرد: یکی از واحدها را در سطح استان در این باره بررسی کردیم که علت افزایش قیمت مواد اولیه بود.

وی بیان کرد: کارشناسان سازمان صمت در کارنجات تولیدکننده مواد بهداشتی مستقر هستند تا جلو تخلفات احتمالی را بگیرند و بر قیمت‌ها به صورت کامل نظارت دارند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر