logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۵۱۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس یازدهم:

مجلس یازدهم با روش علمی و روحیه جهادی به سمت حل مشکلات خواهد رفت/ خواسته عموم مردم موضوع معیشت است‏

مجلس-یازدهم-با-روش-علمی-و-روحیه-جهادی-به-سمت-حل-مشکلات-خواهد-رفت-خواسته-عموم-مردم-موضوع-معیشت-است‏

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس یازدهم‏ گفت: مجلس یازدهم با روش علمی و روحیه جهادی به سمت حل مشکلات خواهد رفت‏.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه امیدی در مردم خلق شده تا جریان انقلابی بتواند، مشکلات جامعه را کم کند، اظهار کرد: با شعار نمی‌توان مشکلات را حل کرد و واقعیت این است که با روش علمی، عقلانی و روحیه جهادی می‌توان بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداشت.

وی با بیان اینکه اولویت و خواسته عموم مردم موضوع معیشت است، ابراز کرد: در خصوص رونق تولید و معیشت باید یکسری کارها انجام شود که در این راستا برخی اقدامات باید در کوتاه مدت انجام و برای برخی مشکلات نیز برنامه بلدت مدت تدوین شود.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حمایت‌های جزئی در کوتاه مدت برخی مشکلات را حل می‌کند، افزود: بازگرداندن صنایع تعطیل شده به چرخه تولید و حمایت از واحدهای تولیدی در این راستا لازم است.

وی با بیان اینکه ایجاد برخی بسترهایی که می‌تواند فضای اقتصادی را بهبود دهد، باید در اولویت قرار گیرد، گفت: یکی از اولویت‌ها که مجلس یازدهم باید در این خصوص وارد شود، بحث شفافیت است تا در بحث‌های نقدینگی از رفتن پولها به سمت‌هایی که از تولید دور می‌شود، شفاف‌سازی‌های لازم انجام و یک بانک اطلاعاتی درستی در دسترس باشد.

طاهری بیان کرد: اولویت نخست برای کار اساسی ایجاد بانک اطلاعاتی و شفافیت اقتصادی است تا حاکمیت بتواند جلوی بسیاری از آسیب‌ها و فسادها را بگیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر