logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۵۱۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

بهبود فضای اقتصادی کشور در اولویت مجلس یازدهم است/ راه‌یابی تفکر انقلابی به مجلس پیام دارد

بهبود-فضای-اقتصادی-کشور-در-اولویت-مجلس-یازدهم-است-راه‌یابی-تفکر-انقلابی-به-مجلس-پیام-دارد

نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رای مردم به جریان انقلابی این است که تفکر مادی به بن‌بست رسیده چرا که ناکارآمدی تفکر مادی در مدیریت بر سر سفره‌های مردم نمایان شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; رکن اصلی ایجاد شکوفایی را رونق تولید دانست و اظهار کرد: متاسفانه موانع فراوانی در مقابل تولیدکنندگان وجود دارد و سالیان سال شعار رفع موانع تولید مطرح شده اما متاسفانه در عمل اتفاقی نیفتاده است.

وی تصریح کرد: کار بنیادی که به نظر باید در مجلس انجام شود تمرکز روی همین موضوع است که باید موانع تولید را شناسایی کرده و با قانون‌گذاری نسبت به رفع آنها اقدام شود.

نماینده منتخب مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه براین موضوعات قاعدتا باید یکسری اقدامات فوری برای بهبود فضای اقتصادی کشور انجام شود مانند انجام اقدامات اصلاحی در زمینه قوانین مالیاتی که به صورت تخصصی باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص پیام رای مردم در انتخاب افرادی از جریان انقلابی افزود: یک تفکر مادی متاسفانه در بین برخی از مسئولین ما طی حدود 20 ، 25 سال اخیر ایجاد شده بود که تفکرات لیبرالیستی از جمله این تفکرات بود.

حجت‌الاسلام شجاعی عنوان کرد: پیام مردم این است که این تفکر به بن‌بست رسیده است چرا که ناکارآمدی تفکر مادی در مدیریت بر سر سفره‌های مردم نمایان شد.

وی بیان کرد: از طرف دیگر تفکر انقلابی در بخش‌هایی از مدیریتی کشور توانست کارهای بزرگی را انجام دهد که این موضوع باعث شده که مردم از تفکر مادی در مدیریت دلزده شده و قلبا به سمت تفکر انقلابی بیایند.

نماینده منتخب مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: با حاکمیت تفکر انقلابی در مجلس مردم توقع حل مشکلات توسط مجلس و در گام دوم از دولت را دارند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر