logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۵۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اردویی سپاه انصار المهدی (عج) زنجان خبرداد

اعزام 4 هزار زنجانی به اردوهای راهیان نور/ آغاز راهیان نور دانشجویی از 15 اسفند

اعزام-4-هزار-زنجانی-به-اردوهای-راهیان-نور-آغاز-راهیان-نور-دانشجویی-از-15-اسفند

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در سال جاری 4 هزار زنجانی به صورت عمومی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

رسول اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اردوهایی راهیان نور دانشجویی استان زنجان از 15 اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بین 800 تا یک هزار نفر در این دوره به صورت دانشجویی به کربلای ایران مشرف می‌شوند، افزود: اردوی راهیان نور دانشجویی تا 24 اسفند ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور عمومی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 11 فروردین سال آینده ادامه دارد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امسال 4 هزار نفر به مناطق و یادمان‌های جنگی اعزام می‌شوند، ادامه داد: بازدید از مناطق مخنلف جنوب و یادمان‌های شهدا از برنامه‌های این دوره اردوهای راهیان نور است.

اکبری ادامه داد: برگزاری این اردوها تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت داشته و رنگ و بوی جبهه‌ها را انتشار می‌دهد.

وی با اشاره به استقبال زنجانی‌ها از اردوهای راهیان نور، بیان داشت: مخاطبان اردوهای راهیان نور جوانان و نوجوانانی هستند که جبهه و جنگ را ندیده‌اند و با حضور در این مناطق با آرمان‌های شهدا عهد و پیمان می‌بندند.

این مسئول بیان داشت: برنامه‌ریزی های لازم برای اعزام زائران به مشهد شهدا انجام شده است و با تصمیم مسئولان این اردو امسال نیز برگزار و برکات آن در جامعه ساری و جاری می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر