logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۵۰۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از حضور پرشور مردم در انتخابات

قدردانی-امام-جمعه-و-استاندار-زنجان-از-حضور-پرشور-مردم-در-انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان، از حضور پرشور و عزت‌مند مردم استان زنجان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش موج رسا;به نقل از روابط‌عمومی استانداری زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان قدردانی خود را در قالب پیامی از مردم استان زنجان به خاطر حضور پرشور و عزت‌مند در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

در متن این پیام آمده است:

صحنه حماسی و پرشور انتخابات دوم اسفند، آزمون خیره‌کننده دیگری بود که چهره مصمم و پرامید ملت ایران اسلامی و عشق و علاقه آحاد مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را به همه مردم جهان نشان داد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند پیروز واقعی این جشن انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

بی‌تردید در این مقطع حساس که ایران اسلامی به عنوان قدرتی تاثیرگذار در منطقه ظاهر شده، حضور پرشور و شعور در عرصه انتخابات بیانگر درایت و بصیرت ملت همیشه بیدار و هوشیار خواهد بود.

این حضور تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا به‌ویژه سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که عمری دغدغه اقتدار ایران اسلامی را داشت.

امروز چشمان امیدوار ملت‌های مسلمان و مظلوم و آزادی‌خواهان جهان به ایران اسلامی به عنوان کانون بیداری اسلامی دوخته شده است و امت حماسه‌ساز و غیرتمند ایران پهناور یک بار دیگر با حضور هوشمندانه و با نشاط، وفاداری خویش را ثابت کرده و قلب دشمن را آماج موشک‌های آرای خویش قرار خواهند داد.

بر خود وظیفه می‌دانیم از حضور مردم همیشه در صحنه استان زنجان که همواره در موقعیت‌شناسی بی‌همتا هستند، قدردانی کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر