logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۵۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

اخذ رای تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده است

اخذ-رای-تا-ساعت-۲۲-امشب-تمدید-شده-است

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به روند اخذ رای در استان گفت: اخذ رای تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده است.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی در نشست با اصحاب رسانه استان زنجان اظهار کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، از ساعت 8 صبح امروز، همزمان با سراسر کشور اخذ رای در ۷۵۷ شعبه ثابت و سیار استان زنجان آغاز شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه چند روز گذشته شاهد برودت هوا و بارش‌های جوی بودیم و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود شده بود، نیار به تمهیدات برای بازگشایی مسیرهای صعب‌العبور بود که با تلاش‌های انجام شده تمامی مسیرها باز شد و شعب سیار به مناطق اعزام شدند تا از دقایق اولیه اخذ رای را داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان افزود: در حوزه فناوری، پشتیبانی و آموزش مجموعه عوامل اجرایی، ۳۳ هزار و 200 نفر ساعت آموزش داشتیم و ۱۶ هزار نفر امر برگزاری انتخابات را در ۴ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۵ نماینده بر عهده گرفتند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان به رصد فرآیند انتخابات اشاره کرد و گفت: در طول برگزاری اخذ رای تا ساعت ۸:۳۲ مورد امنیتی و تخلف انتخاباتی در استان مشهود نبود و تعامل خوبی بین هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت، هیئت‌های بازرسی، ستاد انتخابات و شورای تامین برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون ۴۵ درصد واجدان شرایط رای خود را به صندوق‌ها انداختند و طی بازدیدی که از شعب اخذ رای به ویژه مناطق متراکم جمعیتی انجام شده هنوز مردم برای رای به شعبات مراجعه می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه رای‌گیری تا ساعت 10 شب تمدید شده است، ابراز کرد: به دلیل استقبال هم‌استانی‌ها، تا لحظاتی که مردم به شعب مراجعه کنند، تا دقایق پایانی روز دوم اسفند رای آن‌ها دریافت می‌شود.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر