logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۵۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات تودهنی بزرگ به دشمنان نظام و انقلاب است /افرادی که در انتخابات رأی آوردند در راستای کار مردم همت و تلاش کنند

حضور-مردم-در-انتخابات-تودهنی-بزرگ-به-دشمنان-نظام-و-انقلاب-است-افرادی-که-در-انتخابات-رأی-آوردند-در-راستای-کار-مردم-همت-و-تلاش-کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: افرادی که در انتخابات رأی آوردند در راستای کار مردم همت و تلاش کنند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه سوم اسفند یکی از روزهای ننگینی دخالت انگلیس در کشور ایران است اظهار کرد: با حمایت انگلیسی‌ها یکی از نالایق‌ترین افراد پادشاهی ایران را به دست گرفت.

وی با بیان اینکه روز ششم اسفند روز تربیت اسلامی است ابراز کرد:روز هشتم اسفند سالروز شهادت شهید ذاکری است و شهادت سرمنشأ خیرات و برکات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بیان کرد: امروز مردم کشورمان در راستای مردم‌سالاری دینی، تحقق مردم سالاری و در راستای عمل به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری درصحنه‌ها حاضر شدند

وی با اشاره به حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های انقلاب تودهنی بزرگ به دشمنان نظام و انقلاب است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اجرای قانون در انتخابات از تأکیدات رهبری است.، عنوان کرد: انتخابات یکی از راه‌های انتخاب افراد توانمند و لایق برای مجلس است.

وی با بیان اینکه کسانی که پیروز شدند و کسانی پیروز نشده‌اند به تکلیف عمل کردند افزود: افرادی که در انتخابات رأی آوردند در راستای کار مردم همت و تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات مردم هستند خاطرنشان کرد: اگر کاندیدایی پیروز شد باید بداند که همه به تکلیف خود عمل کرده اند و کاندیداها اخلاق انتخاباتی را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه تمامی کاندیداها باید بدانند که در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی عمل کرده‌اند ابراز کرد: کسانی که رأی آوردند باید بدانند که نماینده تمام مردم ایران هستند و باید برای همه مردم استان و کشور تلاش کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فرصت 100 روزه کاندیداهایی که در انتخابات رأی آورده‌اند افزود: نمایندگان آینده باید از نمایندگان قبلی راه و روش خدمت با مردم را یار بگیرند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر