logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۵۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

حق مردم تشکیل مجلسی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب است

حق-مردم-تشکیل-مجلسی-در-تراز-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: شرکت در انتخابات حق مردم است و باید از این حقشان برای تشکیل مجلسی در تراز بیانیه گام دوم  انقلاب استفاده کنند.

روح‌الله صمدی امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:  انتخابات به عنوان یک مسئله کلان کشوری محسوب می‌شود که باید همگان برای تعیین سرنوشت خود در آن مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی  ملتی که هیچ اختیار سیاسی و اجتماعی نداشت امروز صاحب رای شده است، ادامه داد:  بالندگی امروز کشور همه به برکت حضور آگاهانه در صحنه و تبعیت بصیرانه از مقام معظم رهبری است.

این مسئول بیان داشت: حضور در انتخابات یک تکلیف اجتماعی، سیاسی و شرعی بوده و هر جنبه عقلانیت، معنویت و شعور اجتماعی توجه شود، شرکت در آن ضروری است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه خون‌های بسیاری برای بالندگی نظام اسلامی ریخته شده است مردم نقشی مهمی در تعیین سرنوشت خود داشته‌اند، ادامه داد: برای تقویت نهادهای قانونی و انتخاب افراد اصلح باید در انتخابات شرکت کنیم.

صمدی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات حق مردم است و باید از این حقشان برای تشکیل مجلسی در تراز بیانیه گام دوم  انقلاب استفاده کنند.

وی افزود: ضروری است مردم از این سنگر مهم دفاع از نظام اسلامی غفلت نکرده و در این فریضه شرکت کنند تا ضرری به جامعه اسلامی نرسد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان برضرورت حضور آگاهانه و بصیر در انتخابات دوم اسفند تاکید کرد و گفت: مردم می‌توانند با تعیین کاندیدای اصلح در رشد و بالندگی جامعه تاثیرگذار باشند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر