logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۵۰۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان:

حضور گسترده در انتخابات پاسداشت خون شهید سلیمانی است/ مجلس انقلابی و کارآمد می‌تواند مشکلات کشور را حل کند

حضور-گسترده-در-انتخابات-پاسداشت-خون-شهید-سلیمانی-است-مجلس-انقلابی-و-کارآمد-می‌تواند-مشکلات-کشور-را-حل-کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: باید برای پاسداشت خون شهید سلیمانی و هزاران شهیدی که در راه نظام جمهوری اسلامی و برقراری امنیت کشور جان خود را فدا کرده‌اند در این انتخابات شرکت کنیم.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در آستانه یک انتخابات بسیار حساسی قرار داریم که به تعبیر امام خمینی (ره)  مجلس در راس امور است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مجلسی در تراز جمهوری اسلامی شکل گرفته و مشکلات کشور را حل کند، باید در این انتخابات حضور گسترده داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری حضور مردم در انتخابات تکلیف شرعی است، افزود: حضور در انتخابات وظیفه ملی و شرعی بوده و ضروری است عموم مردم در آن شرکت گسترده داشته باشند.

اسماعیلی با اشاره به شرایط امروز جامعه، بیان داشت: در شرایطی که همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه انقلاب فعال شده و توطئه چینی می‌کنند، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای موجب خنثی شدن این توطئه‌ها می‌شود.

وی گفت: دشمن به هر طریقی تلاش می‌کند تا این حضور را کمرنگ کند اما ما باید برای پاسداشت خون شهید سلیمانی و هزاران شهیدی که در راه نظام جمهوری اسلامی و برقراری امنیت کشور جان خود را فدا کرده‌اند در این انتخابات شرکت کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ضروری است با حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند افراد اصلح و در تزار جمهوری را انتخاب کنیم تا مجلسی انقلابی و کارآمد تشکیل شده و بتواند مشکلات موجود جامعه را حل کند.

اسماعیلی با اشاره به ارائه لیست واحد اصولگرایان در مرکز، بیان داشت: با وجود تلاش‌هایی که در استان شد، نتیجه‌ای حاصل نشد و شاهد تعدد نیروهای منتسب به انقلاب در صحنه هستیم و تا کنون کسی کنار نکشیده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر