logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۵۰۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

برای قدرت بخشیدن به ارکان نظام پای صندوق‌های رای می‌رویم

برای-قدرت-بخشیدن-به-ارکان-نظام-پای-صندوق‌های-رای-می‌رویم

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: برای تثبیت و قدرت بخشیدن به ارکان نظام پای صندوق‌های رای می‌رویم.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دلایل متعددی برای حضور مردم در انتخابات وجود دارد که یکی از این دلایل ایرانی بودن و متعلق به این کشور بودن است.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران مملکت خود را دوست دارند و به همین دلیل در انتخابات شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: دوست داشتن کشور موجب می‌شود تا هر حرکتی که موجب قدرت، قوت، صلابت و ثبات نظام اسلامی می‌شود، انجام شود.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای موجب صلابت و ثبات جامعه می‌شود و به همین دلیل ایرانیان در این انتخابات نیز شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی ادامه داد: حضور در انتخابات و رفتن به پای صندوق رای به معنای قبول داشتن نظام اسلامی بوده و نشان می‌دهیم که با همه وجود پای انقلاب و نظام ایتساده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما طی 41 سال گذشته با این حضورها دشمن را مایوس کرده و به کشور قدرت بخشیده‌ایم، افزود: حضور در پای صندوق‌های رای نظام اسلامی را ثبیت کرده است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان ادامه داد: همه مردم ایران با هر حسی که دارند در این انتخابات شرکت کرده و در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه عده‌ای با حس ناسیسونالیستی و دوست داشتن ایران، عده‌ای با حس انقلابی انقلابی و عده‌ای دیگر با حس دینی در این انتخابات شرکت می‌کنند، ادامه داد: برای تثبیت و قدرت بخشیدن به ارکان نظام پای صندوق‌های رای می‌رویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وحدت اصولگرایان گفت: اصولگرایان در کنار هم هستند و در مرحله بعدی نشان خواهند داد که مملکت را با اصول اعتقادی پیش خواهند برد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر