logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۵۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با بی‌تفاوتی مسئولان؛

مسدودی 10 روزه راه روستای خضر چوپان ماهنشان/ دستان قطع شده یکی از اهالی و ناتوانی اورژانس در امدادرسانی

مسدودی-10-روزه-راه-روستای-خضر-چوپان-ماهنشان-دستان-قطع-شده-یکی-از-اهالی-و-ناتوانی-اورژانس-در-امدادرسانی

روستای خضر چوپان حدود 10 روز است که در محاصره برف بوده و همچنان راه این روستا مسدود است و دستان یکی از اهالی روستا در حوادثی قطع شده و از روز گذشته تاکنون امدادرسانی نشده است.

به گزارش موج رسا; در حال حاضر راه برخی از روستاهای ماهنشان بسته است و مسدودی راه ارتباطی باعث شده برخی از اهالی روستا با مشکل نبود سوخت و نان مواجه شوند.

راه ارتباطی روستای خضر چوپان ماهنشان مدتی است که بسته بوده و یکی از اهالی روستا در تماس تلفنی با خبرنگار موج رسا در مورد وضعیت مسدودی راه ارتباطی این روستا گفت: در حدود 10روز است که راه ارتباطی این روستا مسدود بوده و تعدادی از اهالی روستا قبل از مسدود شدن راه ارتباطی در ماهنشان بودند و هنوز هم نتوانستند به روستا برگردند.

جعفر زاده از قطع شدن دو دست یکی از اهالی روستای خضرچوپان خبرداد و افزود: متاسفانه دستان این فرد در اثر حادثه‌ای قطع شده و هنوز نیروهای امدادی اورژانس نتوانستند کار امدادرسانی را انجام دهند.

به گفته اهالی روستای خضرچوپان این حادثه روز گذشته در این روستا رخ داده ولی تاکنون امدادرسانی جهت انتقال بیمار به مراکز درمانی انجام نشده است.

به گفته یکی از اهالی روستای خضر چوپان حال فرد حادثه دیده وخیم است و هنوز بازگشایی راه روستا تا روستای تات قشلاقی که نزدیک ترین روستا به خضرچوپان بوده انجام شده که فاصله روستای تات قشلاقی تا خضرچوپان نیز حدود 4 کیلومتر گزارش شده است.

مرادی مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا امدادرسانی هوایی انجام نمی‌شود افزود: متاسفانه به دلیل برودت هوا امکان امدادرسانی هوایی وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز همکاران در تلاش هستند تا فرد آسیب دیده را به بیمارستان برسانند افزود: مسدود بودن راه ارتباطی کار امدادرسانی زمینی را مشکل کرده است.

جعفرزاده که از اهالی روستای خضرچوپان ماهنشان بوده در مورد شرایط جوی منطقه افزود: در حال حاضر شرایط جوی منطقه بسیار مناسب بوده و هوا کاملا آفتابی است.

لازم به ذکر است برق این روستا نیز حدود 4 روز قطع بود که نیروهای توزیع برق ماهنشان با پای پیاده تا روستا خضر چوپان را طی کرده و برق این روستا را متصل کردند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر