logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۵۰۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورا مطرح شد؛

موافقت اعضای شواری اسلامی شهر زنجان با نامگذاری معابر جدید شهری زنجان

موافقت-اعضای-شواری-اسلامی-شهر-زنجان-با-نامگذاری-معابر-جدید-شهری-زنجان

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر زنجان با نامگذاری چندین معابر و میادین شهری زنجان از سوی اعضا موافقت شد.

به گزارش موج رسا; در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان نامه‌ای در خصوص درخواست فرمانداری زنجان برای تامین اعتبار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل آرا شد.

غلامحسن احمدی در این جلسه، اظهار داشت: امسال بودجه‌ای که برای برگزاری انتخابات باید تامین می‌شد، صرف نیازهای شهر شده است.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه طبق قانون قسمتی از هزینه‌های برگزاری انتخابات باید توسط دستگاه‌های استان تامین شود،افزود: این هزینه کرد بیشتر خودرویی است.

وی گفت: طبق قانون همه دستگاه‌های دولتی باید به برگزاری انتخابات با ارائه امکانات کمک کنند که شهرداری زنجان نیز هر ساله این کمک‌ها را ارائه می‌کند.

سرپرست شهرداری زنجان ادامه داد: جمع‌آوری زباله در شهر زنجان به صورت سنتی انجام و شیرآبه‌های آن موجب آلودگی سطح شهر می‌شود، در حالی که در استان‌های دیگر به صورت مکانیزه است.

احمدی با بیان اینکه 200 نفر در حوزه خدمات شهری برای جمع‌آوری زباله در شهر زنجان نیاز است، افزود: مکانیزه کردن تجهیزات تنها راه کمک به این موضوع است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه در خصوص درخواست مساعدت مالی به ستاد اقامه نماز استان زنجان، اظهار داشت: مبلغ 100 میلیون تومان برای این امر در نظر گرفته شده است.

دادخواه خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار مورد توجه بوده و باید مورد حمایت باشد که نظر شورا در این زمینه مثبت است.

یوسفی رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: برنامه به رنگ قنوت در اجلاس نماز کشوری در استان گلستان به عنوان برترین برنامه کشور انتخاب شد و  این برنامه به صورت اردویی برگزار و نتایج خوبی داشته است.

در ادامه این جلسه در خصوص نامگذاری خیابان 24 متری ضلع غربی فازهای 7 و 8 به نام سردار شهید احمدی موافقت شد.

همچنین نامگذاری خیابان‌های اصلی و فرعی شرق و غرب دو فاز 7 و 8 به از 1 تا 18 به نام شهید احدی موافقت شد.

در این جلسه اعضای شورا با نامگذاری بلوار بدون نام تازه تاسیس واقع در ضلع شمالی خط لوله شرکت نفت حد فاصل مجموعه ایل داغی و جاده پایین کوه به نام بلوار شهید یعقوب علی و محمد علی محمدی موافقت شد.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با کمک 30 میلیون تومانی برای برگزاری مسابقات قهرمان کشوری جودو در صورت ارائه لایحه موافقت شد.

همچنین اعضای شورای اسلامی در خصوص  واگذاری تامین ماشین‌آلات مکانیزه جمع‌آوری زباله‌های شهری و رفت و روب معابر اصلی و شستشوی جداول و مخازن در مناطق چهارگانه موافقت کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر