logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۵۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد؛

یاس و ناامیدی دشمنان با حضور مردم در انتخابات/ رسانه‌ها زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند

یاس-و-ناامیدی-دشمنان-با-حضور-مردم-در-انتخابات-رسانه‌ها-زمینه-حضور-حداکثری-مردم-را-فراهم-کنند

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش موج رسا; ابراهیم قاسمی امروز در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های استان زنجان اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان بازوی قدرتمند برای توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند که باید از ظرفیت آن استفاده شود.

وی یکی از شاخصه‌های توسعه هر جامعه‌ای را مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند در زمینه جذب حداکثری تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی در صحنه بوده‌اند، یادآورشد: حضور حداکثری مردم در صحنه با کمک رسانه‌ها انجام شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات باید رسانه‌ها وارد عمل شده و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

قاسمی بیان داشت: انتشار و انعکاس اخبار مربوط به انتخابات و ایجاد شور و شعف در جامعه از وظایف رسانه‌ها محسوب می‌شود که انتظار می‌رود رسانه‌ها در این زمینه وارد عمل شوند.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را موجب یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب عنوان کرد و گفت: همه تلاش دشمن القای نا امیدی در جامعه است.

این مسئول تصریح کرد: دشمن به دنبال نشانه گرفتن اتحاد و وحدت جامعه ایرانی بوده و استکبار جهانی از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نمی‌کند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان حضور مردم در صحنه را باطل السحر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: مردم این بار نیز با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان می‌دهند.

قاسمی تصریح کرد: شرکت در انتخاتبات وظیفه و تکلیف شرعی بوده و  رسانه‌ها می‌توانند با مدیریت افکار عمومی به حضور پرشور مردم در مراکز رای‌گیری کمک کنند. //ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر