logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۵۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

بارش برف و باران تا پایان هفته در استان زنجان ادامه دارد/ پیش‌بینی کولاک در مناطق کوهستانی

بارش-برف-و-باران-تا-پایان-هفته-در-استان-زنجان-ادامه-دارد-پیش‌بینی-کولاک-در-مناطق-کوهستانی

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه بارش برف و باران تا پایان هفته در استان زنجان ادامه دارد گفت: بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت کولاک پیش‌بینی شده است.

رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش برف در تقریبا در اکثر مناطق استان زنجان وجود دارد اظهار کرد: بارش در برخی از مناطق به دلیل وزش باد به صورت کولاک است.

وی با تاکید براینکه بارش‌ها در مناطق کوهستانی قابل توجه است تصریح کرد: بارش‌ها تا پایان روز سه‌شنبه ادامه دارد و در برخی مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان چهارشنبه سامانه بارش دیگری وارد استان زنجان خواهد شد بیان کرد: بارش باران و برف در استان زنجان تا روز جمعه ادامه دارد.

وی بیان کرد: دمای هوا از ظهر چهارشنبه افزایش خواهد یافته و بارش‌های موج دوم در اغلب نقاط به صورت باران پیش‌بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: فردا به دلیل بارش برف و کولاک در جاده های مواصلاتی و مناطق کوهستانی احتمال اختلال تردد در اغلب محورهای وجود دارد.

همتی با تاکید براینکه میزان بارندگی‌ها از ابتدای مهرماه امسال ١٥٠ میلیمتر ثبت شده است افزود: سال گذشته در این مدت میزان بارشها ١٨١ میلیمتر که به سال گذشته ١٧ درصد كاهش و نسبت به نرمال ٥ درصد افزايش یافته است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر