logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۴۹۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن بعد از 10 اسفند ماه در زنجان/ آورده متقاضیان طرح اقدام ملی در 5 مرحله اخذ می‌شود

ثبت‌نام-مجدد-طرح-اقدام-ملی-مسکن-بعد-از-10-اسفند-ماه-در-زنجان-آورده-متقاضیان-طرح-اقدام-ملی-در-5-مرحله-اخذ-می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت‌نام مجدد طرح اقدام  ملی مسکن بعد از 10 اسفند ماه در زنجان خبر داد.

مسعود بیات منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از 9 هزار ثبت نام کننده طرح اقدام ملی مسکن حدود 3700 نفر تایید شده بودند، اظهار کرد: برای 5300 نفر تایید نشده فرصت 10 روزه داده شده تا اعتراض کنند.

وی با بیان اینکه 3700 نفر تایید شده براساس حروف الفبا در حال تکمیل پرونده هستند، ابراز کرد: این تشکیل پرونده‌ها تا 29 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه از اول اسفند ماه مهلت اعراض تایید نشده‌ها آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اینکه حق و حقوقی ضایع نشود این فرصت تعیین شده تا دوباره مدارک این افراد بررسی شود.

وی با بیان اینکه بعد از 10 اسفند ماه به میزان ریزش افراد از 9 هزار سهمیه استان ثبت نام مجدد انجام خواهد شد، افزود: همزمان با تشکیل پرونده احراز واجد شرایط بودن یک فرصت 15 روزه تعیین شده تا تایید شدگان با مبلغ 30 تا 40 میلیون تومان در بانک مسکن یا سامان افتتاح حساب کنند.

بیات‌منش با اشاره به اینکه بعد از افتتاح حساب از طرف واجد شرایط قرعه کشی برای اختصاص واحدها در پروژه‌های تعیین شده انجام خواهد شد، گفت: در مرحله اول متقاضی 30 تا 40 میلیون پرداخت خواهد کرد، طبق برآورد ما یک واحد مسکونی حداقل با 250 میلیون تومان تکمیل شود که 100 میلیون از این مبلغ وام بوده و بقیه از طرف متقاضی طی چند مرحله پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه به تناسب پیشرفت پروژه مراحل بعدی پرداخت از متقاضیان اخذ خواهد شد، عنوان کرد: بعد از اولین مرحله پرداخت بقیه مبلغ در چهار نوبت از متقاضیان اخذ می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در استان برای طرح اقدام ملی مسکن تعیین شده که با ساخت این واحدها نیاز مسکن در استان رفع خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر