logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۴۹۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

مسدودی راه‌ها روند سوخت‌رسانی به روستاها را کند کرده است

مسدودی-راه‌ها-روند-سوخت‌رسانی-به-روستاها-را-کند-کرده-است

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز روستا‌ها نداریم گفت: مسدودی راه‌های ارتباطی روند سوخت‌رسانی به برخی از روستاها را کند کرده است.

حمد‌اله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد سوخت رسانی به روستاهای استان زنجان به ویژه روستاهایی که در مناطق کوهستانی قرار دارند اظهار کرد: مشکلی در سوخت‌رسانی به روستاها نداریم اما اکنون مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی روند سوخت رسانی را کند است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اگر راه ارتباطی روستاهایی که مشکل سوخت دارند باز باشد، سوخت‌رسانی انجام می‌شود.

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با تاکید براینکه مشکلی در تامین نفت سفید حتی به روستاهای صعب‌العبور نداریم افزود: به دلیل برودت هوا برخی از روستاها با مشکل نفت سفید مواجه بودند که سوخت‌رسانی شده است.

وی ابراز کرد: به روستاهایی که راه ارتباط آنها مسدود است سوخت‌رسانی نشده و منتظر بازگشایی راه ارتباطی هستیم که در صورت بازگشایی سوخت‌رسانی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

حبیبی با تاکید براینکه با فرماندار شهرستانها هماهنگی‌های لازم برای سوخت‌رسانی به روستاهای انجام شده است عنوان کرد: سوخت مورد نیاز همه روستاها توزیع شده ولی در برخی روستاهایی که در مناطق کوهستانی واقع هستند کاهش شدید دما منجر به افزایش مصرف سوخت شده است.

وی در پایان با تاکید براینکه سوخت‌رسانی به این روستاها در صورت باز شدن راه ارتباطی انجام می‌شود خاطر نشان کرد: سوخت مورد نیاز یک سال استان ذخیره شده و مشکلی به لحاظ سوخت در استان وجود ندارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر