logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۴۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون میراث فرهنگی زنجان خبر داد

راه‌اندازی بازارچه‌های فروش و عرضه صنایع دستی در عید نوروز

راه‌اندازی-بازارچه‌های-فروش-و-عرضه-صنایع-دستی-در-عید-نوروز

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در عید امسال نیز همچون سال‌های گذشته، بازارچه‌های فروش و عرضه صنایع دستی در استان راه‌اندازی می‌شود.

سید ذکریا هاشمی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز نمایشگاه‌های فروش و عرضه صنایع دستی در استان زنجان به مناسبت عید نوروز راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: در عید 99 به دنبال افزایش توقف گردشگر در استان هستیم و به همین دلیل تلاش می‌شود تا نمایشگاه‌ها و بازارچه های صنایع دستی نیز از ورودی به داخل شهر انتقال یابد.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در شهرستان‌های استان خبرداد و گفت: با توجه به استقبال هموطنان از صنایع دستی زنجان تدابیر لازم در این زمینه اخذ می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه تلاش می‌شود تا ظرفیت‌های صنایع دستی استان در عید نوروز در معرض دید قرار گیرد، افزود: افزایش فروش و کمک به رونق بازار صنایع دستی از اهداف راه‌‌اندازی بازارچه‌های فروش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور زنجان در سی‌ و سومین نمایشگاه صنایع دستی کشور، اظهار داشت: صنایع مهم استان از جمله چاقو، ملیله، مس، انگشتر‌سازی، بسته‌بندی، گلیم، قلم‌زنی و چارق در این نمایشگاه عرضه شد.

وی تصریح کرد: میزان فروش صنایع دستی استان زنجان از جمله فروش مس و چاقو مطلوب بود و علاقه‌مندان بسیاری از غرفه زنجان در این نمایشگاه بازدید کردند.

همه صنایع دستی زنجان در این نمایشگاه به صورت نمایشگاهی، فروشگاهی و ورک‌شاپی عرضه شد تا علاقه‌مندان ضمن بازدید و خرید از نمایشگاه آشنایی لازم را با صنایع استان زنجان داشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر