logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۴۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

سیاه نمایی و زیرسوال بردن خدمات نظام در تبلیغات انتخاباتی، ممنوع است

سیاه-نمایی-و-زیرسوال-بردن-خدمات-نظام-در-تبلیغات-انتخاباتی،-ممنوع-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تبلیغات کاندیداها در روزهای اخیر گفت: سیاه نمایی و زیرسوال بردن خدمات نظام در تبلیغات انتخاباتی، ممنوع است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در ششمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط اعضای ستاد اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با ایجاد شور انتخاباتی و رقابت سالم فراهم خواهد شد لذا در مدت باقی مانده همه تلاش کنیم این فضا و بستر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سیاه نمایی، تخریب چهره نظام و زیر سئوال بردن خدمات نظام در تبلیغات انتخاباتی ممنوع و خط قرمز نظام است تأکید کرد: این جوسازیها و سیاه نمایی نظام به هیچ عنوان قابل اغماض نیست و لذا در این خصوص باید حساسیتها و پیگیریها را مضاعف کنیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: برابر گزارشات دریافتی افرادی در صدد تحریم انتخابات هستند که در حقیقت پیاده نظام دشمن به حساب می آیند که اگر این افراد با تذکر از موضع خود برنگشتند با برخوردی جدی و با تشکیل پرونده مواجه خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان عنوان کرد: به فضل الهی و با همکاری، هم افزایی و کمک همه دستگاهها در سطح استان شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم و هیأت های نظارتی، اجرایی و امنیتی تلاش مضاعفی در این خصوص داشته باشند.

رئیس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان نیز در ادامه بر مستند سازی تذکرات و تخلفات انتخاباتی برای پیگیری و پرونده سازی جهت برخورد قانونی تأکید کرد.

مرادی رییس ستاد انتخاباتی استان زنجان در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات هیأت اجرایی برای انتخابات گفت: 32 اقدام با اقشار مختلف برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بعمل آمده و شفاف سازیها نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه رصد کانالها، گروه ها و فضای مجازی با قوت توسط پلیس فتا درحال انجام است افزود: رعایت قانون در خصوص تبلیغات و ممنوعیت نصب بنر غیر از ستادها از سوی کاندیداها الزامی است، چرا که در صورت عدم رعایت قانون، کمیته امحاء در سطح استان نسبت به جمع آوردی بنر ها اقدام خواهد کرد.

مرادی با اشاره به اینکه ماده 59 قانون انتخابات صراحت دارد بر ممنوعیت استفاده از بودجه دولتی و عمومی از سوی کلیه مسئولین دستگاهها و دهیاریها افزود: استفاده از تریبون های نماز جمعه برای تبلیغات نیز ممنوع است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر