logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۴۹۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر راهداری شهرستان ماهنشان:

راه ارتباطی همه روستاهای ماهنشان تا پایان امروز بازگشایی می‌شود

راه-ارتباطی-همه-روستاهای-ماهنشان-تا-پایان-امروز-بازگشایی-می‌شود

مدیر راهداری شهرستان ماهنشان در مورد بازگشایی راه‌های روستایی ماهنشان گفت: تنها راه چهار مسدود بوده که عملیات بازگشایی در این راه‌ها ادامه دارد.

بهمن دویران در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; در مورد وضعیت را‌ه‌های روستایی ماهنشان اظهار کرد: در حال حاضر بازگشایی محورهای روستایی ماهنشان با قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اولویت بازگشایی راه‌های ارتباطی ابتدا راه‌های اصلی است افزود: بعد از اتمام بازگشایی محورهای اصلی محورهایی روستایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیر راهداری شهرستان ماهنشان ابراز کرد: کولاک از روز جمعه در منطقه ماهنشان قطع شده و از همان روز بازگشایی در محورهای روستایی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر تنها راه سه، چهار روستا مانده که عملیات بازگشایی انجام می‌شود افزود: روستای تات قشلاقی و خضرچوپان از جمله روستاهایی هستند که در منطقه کوهستانی ماهنشان قرار گرفتند که کولاک منجر شده ارتفاع برف در برخی‌ مناطق حتی به 10 متر هم برسد.

دویران با بیان اینکه در حال حاضر تلاش می‌کنیم راه این چند روستا نیز بازگشایی شود عنوان کرد: تا پایان امروز راه این چند روستا هم بازگشایی می‌شود.

وی در مورد بازگشایی مسیر روستاهایی که در شرایط بحرانی بوده و یا مریض اورژانسی داشته باشند گفت: در چنین مواردی بازگشایی راه آن روستا در اولویت قرار می‌گیرد و خیلی از این موارد اتفاق افتاده که برای رساندن مریض اورژانسی مسیر برای تردد آمبولانس بازگشایی شده است.

مدیر راهداری شهرستان ماهنشان بیان کرد: مشکلی که در بازگشایی راه‌های روستایی داریم این است که به دلیل کوهستانی بودن منطقه بارش برف اغلب به صورت کولاک بوده و این امر عملیات بازگشایی را با مشکل مواجه می‌کند و سبب بسته شدن سریع راه ارتباطی می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر