logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۹۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علمی و کاربردی زنجان خبر داد؛

عدم استقبال از طرح سرباز مهارت در استان زنجان

عدم-استقبال-از-طرح-سرباز-مهارت-در-استان-زنجان

معاون دانشگاه علمی و کاربردی زنجان با اشاره به طرح سرباز مهارت در زنجان، گفت: استقبالی در زنجان برای طرح سرباز مهارت وجود ندارد.

لیلا ناصریان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح سرباز مهارت دانشگاه علمی  کاربردی، اظهار کرد: طرح سرباز مهارت یک قرارداد سه‌جانبه بین دانشگاه علمی و کاربردی، فنی و حرفه‌ای و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به دوره‌های در نظر گرفته‌شده برای سربازان در طرح سرباز مهارت، ابراز کرد: دوره‌های کوتاه‌مدت مختلفی از طرف دانشگاه علمی و کاربردی در نظر گرفته‌شده است که برای سربازان در حین خدمت برگزار شود.

معاون علمی دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزیر علوم و نیروی‌های مسلح در سال 96، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه علمی کاربردی مهارت‌آموزی است و تلاش داریم که برای هر طیفی این امر را محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت دانشگاه علمی و کاربردی هر دستگاه و مجموعه‌ای بخواهد در هر زمینه‌ای مهارت کسب کند، ما آمادگی برگزاری دوره‌های موردنیاز را داریم.

ناصریان با بیان اینکه قرار است نیروی‌های مسلح نیازسنجی آموزشی انجام دهد و نیازهای مهارتی موردنیاز خود را احصا کند و به ما ارائه دهد، افزود: ما نیازهای مهارتی نیروهای مسلح را در قالب آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز همراه با اعطای مدارک می‌توانیم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه استقبالی از طرف نیروهای مسلح برای طرح سربازمهارت در زنجان نیست و فعلا طرح سرباز مهارت در زنجان برگزار نمی‌شود، ادامه داد: رایزنی‌ها برای اجرا طرح سرباز مهارت در زنجان ادامه دارد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر