logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۴۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

آموزش‌وپرورش بزرگ‌ترین ثروت جامعه را در دست دارد/ انتخابات نشان دهنده اقتدار ملت است

آموزش‌وپرورش-بزرگ‌ترین-ثروت-جامعه-را-در-دست-دارد-انتخابات-نشان-دهنده-اقتدار-ملت-است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جوانان بزرگ‌ترین ثروت یک جامعه هستند کفت: آموزش‌وپرورش بزرگ‌ترین ثروت جامعه را در دست دارد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان با تبریک ولات با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار کرد: جوانان عاشقانه به فرامین امام خمینی (ره) گوش می‌دادند و عاشقانه عمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز جوانان گوش به فرمان جانشین خلف امام خمینی (ره) هستند ابراز کرد: جوانان به فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حماسه های عظیم و ارزشمندی را برای کشور آفریدند.

استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه اتحاد و همدلی ملت ایران به پیروزی رسید تصریح کرد: ما گردنه های پرپیچ و خمی را به واسطه اتحاد و همدلی پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ و در تمامی جوامع جوانان بزرگ‌ترین فرصت و ثروت حکومت ها بوده اند عنوان کرد: اگر تجربه در کنار جوانان قرار نگیرد نمی‌توانیم از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و جوان در کنار تجربه معنا پیدا می‌کند.

حقیقی با اشاره به اینکه آموزش و پروش بزرگ‌ترین ثروت جامعه را در دست دارد افزود: در آینده این جوانان هستند که مسئولیت‌ها را تحویل می‌گیرند.

وی با بیان اینکه رسالت های بزرگی بر عهده حراست های آموزش‌وپرورش است ابراز کرد: همه باید به آموزش‌وپرورش و جایگاه آن احترام بگذارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه یک مکتب است خاطرنشان کرد: سپاه فرزند این کشور و یکی از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در وداع با پیکر شهید سلیمانی عنوان کرد: مردم به دنیا نشان دادند که تا دنیا، دنیا است آمریکا باید تقاص بدهد.

حقیقی با اشاره به معامله قرن تصریح کرد: 62 سال قبل، از طرف خود آن‌هایی که معامله قرن را مطرح می‌کنند مصوب شده است که قدس برای فلسطین است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برای برقرار صلح و آزادی بود ابراز کرد: آمریکا برنامه هایی را در دنیا داشت که می‌خواست آن ها را اجرا کند که با شکست مواجه شد و به همین خاطر این‌طور رفتار می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده اقتدار و قدرت ملت ایران است افزود: انتخابات باعث ارتقا مقوم های اتحاد و وحدت ملی می‌شود.

وی با بیان اینکه از نخبگان انتظار داریم که در انتخابات شرکت کنند و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات یک اصل است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر