logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۴۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

طرح انتقال پسماند روی به مرحله خوبی رسیده است

طرح-انتقال-پسماند-روی-به-مرحله-خوبی-رسیده-است

استاندار زنجان در مورد اجرای طرح انتقال پسماند روی در زنجان گفت: طرح انتقال پسماند روی به جای خوبی رسیده و در حال حاضر منتظر قانونی شدن طرح انتقال هستیم.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امرور در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه موضوع تعیین تکلیف پسماند در استان زنجان به جای خوبی رسیده است اظهار کرد: امیدوارم نتایج این اقدامات خوب باشد و در حال حاضر نیز منتظر قانونی شدن طرح انتقال پسماند هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سالجاری نسبت به برگرداندن واحدهای تولیدی به چرخه تولیدی خوب عمل شده است تصریح کرد: شاخص‌های بحث بیمه بیکاری و بیکاری اجباری در استان نیز نشان دهنده تعطیل نشدن واحدهای تولیدی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برخی جا‌ها نیز نقص داشتیم و از برخی بخش‌ها انتظاراتی داشتیم که برآورد نشده است عنوان کرد: در موضوع آموزش و آماده سازی مدارس انتظار زیادی در سطح داشتیم تا حرکت‌های فوق‌العاده‌ای انجام شود.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم زنجان در حماسه 22 بهمن ماه امسال افزود: مردم زنجان حماسه ماندگاری را آفریدند و حضور پرصلابتی داشتند.

حقیقی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات در روز دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود ابراز کرد: انتخابات مهمی رو در پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات در داخل به ویژه در عرصه بین‌المللی اثر گذار خواهد بود افزود: براساس فرمایش امام راحل نیز انقلاب اسلامی در سایه وحدت به پیروزی رسید و از ابتدای تا به امروز با اتحاد و همبستگی به اینجا رسیدیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما ایرانی‌ها در مقابله با اسکتبار یک واحد هستیم افزود: مقام معظم رهبری نیز در سال 94 اتحاد و انسجام را شعار سال نامگذاری کردند و موضوع اتحاد و انسجام را نیز در فرمایشاتشان همواره مورد تاکید قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در ادامه پیروز‌ها در عرصه‌های مختلف نیاز به وحدت و انسجام و مشارکت‌های مردمی دارد افزود: قدرت و منافع ملی در سایه اتحاد و انسجام مردم اتفاق افتاده است.

حقیقی با بیان اینکه همه ما در دفاع از منافع ملی ید واحده هستیم افزود: پیشرفت انقلاب و توسعه کشورمان با این اتحاد ایجاد شده است.

استاندار زنجان افزود: دشمنان انقلاب مدعی هستند که وحدت بین ملت ایران وجود ندارد و می‌خواهند به افکار ما رسوخ کرده و نگذارند منافع خودمان را به درستی تشخیص دهیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما در قبال انقلاب مسئولیت داریم افزود: همه ما وظیفه داریم از کیان انقلاب حمایت کنیم و انتخابات نیز مظهر قدرت و اقتدار مردم است.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای سیلی زدن به دشمن باید با شکوه بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنیم ابراز کرد: هیچ کس در انتخابات نباید تماشاچی باشد.

وی با تاکید براینکه از همه حاد مردم به ویژه نخبگان انتظار هست که در انتخابات حضور پیدا کنند افزود: همه مدیران استانی نیز در روز انتخابات باید در استان باشند و هیچ مدیری نباید از استان خارج شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر