logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۴۹۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند وفادار به انقلاب اسلامی هستند

مردم-با-حضور-در-راهپیمایی-22-بهمن-نشان-دادند-وفادار-به-انقلاب-اسلامی-هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همواره وفادار به انقلاب اسلامی بوده و به تکلیف خود به موقع عمل می‌کنند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان، با قدردانی از حضور پرشور مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این حضور به معنای اعلام وفاداری ملت نسبت به انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: این حضور هوشمندانه و با بصیرت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی پیام مهمی برای دشمنان نظام اسلامی داشت.

خطیب جمعه زنجان یادآور شد: برگزاری مراسم اربعین سردار دلها در همه روستاها و شهرها نشان داد مردم قدردان خدمتگزاران واقعی نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن علیرغم سرد بودن هوا، تصریح کرد: مردم از همه اقشار و گروه‌ها در این راهپیمایی شرکت کرده و حماسه آفریدند.

آیت‌الله خاتمی بیان داشت: خون پاک شهیدان انقلاب برای مردم ایران مهم بوده و برای تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین همواره در صحنه‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همواره وفادار به انقلاب اسلامی بوده و به تکلیف خود به موقع عمل می‌کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به خدمات نظام اسلامی طی 41 سال گذشته، بیان داشت: پیشرفت‌های قابل ذکری به وجود آمده است که باید این خدمات به خوبی بیان شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، افزوود: این حضرت الگوی همه بانوان مومن تاریخ محسوب می‌شود که باید از ایشان الگو گرفت.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به سالروز صدور فتوای تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص کتاب آیات شیطانی، خاطرنشان کرد: امام راحل موجب شد تا اقدامات و توطئه‌های استکبار جهانی عقیم بماند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به حرکت مردم در 19 دی سال 56، اظهار داشت: این حرکت محرک پیروزی انقلاب اسلامی شد و برگزاری چهلم شهدای هر استان موجب ادامه روند پیروزی انقلاب اسلامی شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر